Gå til innhold

Søstre kan være no herk!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få ut litt aggresjon!!

Min eldre søster har alltid vært bedre enn meg, flinkere på sklen, aldri skeia ut og alltid vært snill å grei. Hun og mamma er veldig like, og kan slenge ut med kommentarer om meg til meg som er men fra en spøk fra dere side men jeg tar det faktisk til meg... Har tolerert det lenge uten å si noe, og de gangen jeg har prøv å si i fra har de bare fnyst det vekk. Men denne gangen gikk det over streken, jeg satt å tulla om et eller annet om sønnen min (mente de ikke og det vet søsteren min og), men det hun presterte og si er: tror du bør lære deg en ting eller to om barneoppdragelse!!! Da ble jeg forbanna, ikke har hun barn selv så hun har ikke no hun skulle sagt! Jeg sa klart i fra og da ble hun kjempesur, og mamma tok automatisk hennes side og sa at jeg måtte da tåle og høre sånn. Syns det er veldig urimlig at jeg ska måtte ta i mot så mye dritt, men ikke ska få lov til og gi beskjed når jeg mener det går for langt!! Åhh, godt å få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å svare når du ikke sier hva du tulla med sønnen din om....?

og kvor gammel du er?

:)

Skrevet

Jeg sa bare at jeg jeg skulle skjemme han bort til og bli den bortskjemte drittungen...ok hun vet jeg bare tulla, for jeg takler ikke når unger får alt de peker på.Jeg er 21 hun er 24.

HI

Skrevet

Hei hi...

Jeg har hatt det akkurat som deg!!! så gjennom mine første 25 år led jeg meg igjennom deres dominans... og gadd ikke si imot så mye..beit det heller imeg...til en dag jeg fikk nok!! og da sa jeg imot.(ikke engang på en stygg måte) min søster og mor ble rasende!! Jeg og min mor har ordnet opp for lenge siden...men min søster er bitter...så bitter at hun ikke engang har sett min yngste sønn på over to år... er begge bedt til mamma kan hun konsekvent ikke..tilogmed 60 årslaget "kunne" hun ikke... Dåpen til begge minste barn kunne hun heller ikke komme..(hun bor ca 30 min biltur unna, så det er ikke avstanden om å gjøre) Hun har bare forferdelig dårlige unnskyldninger hele tiden... begge er nå over 30-35 år...men alder har ingenting med situasjonen å gjøre...annet enn at jeg har klart å stå imot all drittslenging fra henne......og si ifra at dette er uakseptabelt å si til andre voksne mennesker...

Det verste er at jeg er glad til...for da slipper jeg å bli rakket ned på hele tiden!!!!

Vel vel..nok om det.. ville bare si lykke til

Skrevet

Tusen takk for det:)

Jeg har faktisk flytta over 40 mil bort fra dem for å slippe og ha dem rundt meg hele tiden, nå holder det egentlig med et par tlf samtaler i uka med mamma, og kanskje en med søsteren. Og vist jeg ikke har har tid til og ta tlf når søsteren ringe så får jeg høre det skikkelig, jeg kan jo ikkje være så opptatt at jeg ikke kan ta tlf mener hun, jeg går jo bare hjemme med en unge på 6 mnd. KAn jo ikke ha det travelt da mener hun. Og i tillegg så ble hun fly forbanna når hun ikke fikk komme på besøk og bo bare en uke etter att jeg hadde født. Jeg prøvde da og forklare at siden mamma var der allerede mente jeg det var nok, spesielt siden hun absolutt mått ha med seg typen! Men neida ingen sympati å få der....Gleder meg til hun får barn, da skal hun selv få se at det ikke er så lett som hun vil ha det til.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...