Gjest Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Jeg gav idag, kursleder..og hun ble så glad..skal bli flinkere til det, jeg
It's all about me Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Guttungen fikk masse ros da han var flink når jeg hentet han i barnehagen og fortsatte med å være like flink helt til han sloknet i senga for litt siden. Men det regnes vel ikke???
Leirha Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Roste nettopp sønenn min fordi han er så flink å går litt selv
du og jeg og vi to Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Hehe, jeg tenkte også på sønnen min, da må det bli hele tiden;) Ellers - i dag på jobb, ga sjefen min ros.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Sånn foruten barn som får ros hver dag tenker du? Hehe ) Siste utenom familien og folk som har hjulpet meg direkte (takker seff alltid for det) var det vel faktisk nav - for at de aldri roter det til for meg, til tross for generelt dårlig rykte (pr mail).
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Ungene mine får ros mang ganger pr. dag. Føler jeg er ganske flink til å rose ande mennesker også når jeg syntes de fortjener det. Kjente og ukjente=)
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 gor folk ros hver dag jeg.. mine ansatte og ungene spesielt. må nok blir flinkere å rose mannen tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå