Mini LK Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 å lindre smerte, øke rier eller...? Hører så mange får råd om å gå i dusjen når de ringer føden tidlig i fødsel eller når de lurer på om fødsel er rundt hjørnet.
Nemlig Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Varmt vann kan lindre i noen grad i begynnelsen. Etterhvert måtte i alle fall jeg opp av badekaret - riene ble etterhvert ganske så grusomme (fra 7-10 cm åpning).
lillebøllaspringmadrass Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Jeg har brukt dusj tidlig i prosessen med første. Nr to gikk så fort at jeg rakk ingen dusjing. Men jeg har født begge i vann, og det er veeeeldig godt å være omringet av passe varmt vann! Om jeg har vondt i ryggen eller menssmerter bruker jeg varmeflaske , varm dusj og varmt bad som lindring.. for meg var det helt naturlig å bruke det ved fødsel og. Anbefales!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Varm dusj/bad både lindrer og hjelper med avslappning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå