♥Axinija♥ Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 De viser en spesiell dokumentar på kanal Fem klokken 20.30 i kveld, om et ektepar fra USA som først fikk tvillinger, deretter sekslinger!! Man følger hverdagen deres med hele 8 barn!! Hørtes ut som en spennende dokumentar som hvertfall jeg skal få med meg...
Spinella Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Det kunne høres ut som Jon and Kate plus 8. Det er yndlingsserien min for tiden, sykt hvordan de får hjulene til å gå rundt med åtte små unger. Den vises også på Travel & Living, for de som har den kanalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå