Sentralstøvsugeren Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Datra mi på 2 år fikk Prosobee melk igår. Spydde 4 - 5 ganger på rappen i løpet av en halv time, så var hun forholdsvis pigg....spiste litt og drakk mye uten at det kom opp igjen. Hun hadde ikke god matlyst idag, men drakk en del igjen og fikk pånytt en flaske melk. På nytt gikk det en times tid før hun spydde mange ganer på rappen, for så å drikke en hel flaske saft uten at det kom opp. Kan det ha vært melken hun ble syk av, eller høres det ut som omgangssyken?
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 hmm.. nå vet ikke jeg hva slags melk det er du snakker om.. men kan jo virke som hun har reagert på melka ja... har hun drukket sånn melk før??
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 men forresten så går det visst omgangssjuke også... men merkelig om det bare er melka som kommer opp da..
Sentralstøvsugeren Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2009 Det er melk for de med melkeallergi. Hun har drukket det hele livet sitt, men igår åpnet jeg en ny boks....så jeg lurer på om det isåfall kan ha vært den boksen som er dårlig....
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 ok. sånn ja. da høres det jo rart ut at hun plutselig skal reagere på den om det ikke er noe galt med den da... men rart å kun kaste opp av melka om man har omgangssjuken da... da kommer jo gjerne alt opp liksom..
Sentralstøvsugeren Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2009 Ja, det var det jeg og syntes.....Får iallefall holde henne unna melk en stund...og boksen går i søppla!
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 sikkert lurt. håper det blir bra igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå