Nummer1 Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Og det gjekk kjempefint! Ho fann hjartelyden med ein gong (eg er i veke 14+3). Men eg har gått ned to kg sidan veke 8. Huff, vart litt uroleg...eg har kasta opp ein del, men håpar bebisen har det fint inni der likevel. Jordmora sa eg ikkje trengte uroa meg, og at apetitten nok blir større når kvalmen (forhåpentlegvis) gjev seg om ei veke eller to. Andre som har opplevd å gå NED i vekt i svangerskapet?
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Så koselig da=) Du skal nok ikke bekymre deg...jeg hadde hyperemesis 10 uker og gikk ned 7 kilo og babyen hadde d fint..er i uke 22 nå og han er helt frisk:) Dette er normalt;)
Nummer1 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2009 Huff stakkar, du må ha hatt det heilt forferdeleg Eg GLER meg til denne kvalmen går over! No kastar eg ikkje opp heile døgnet lenger, slik eg gjorde dei første månadane...så eg er optimistisk! Og du har nok rett - det er ikkje babyen det går utover at eg blir tynnare. Lukke til vidare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå