Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Hvor kan man gjøre det? Noen som vet?
Baby79 Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Vi giftet oss i Roma. En kan gjøre det på ambassaden, men der var det veldig lang ventetid. Mannen min ordnet alt som en overraskelse til meg, så jeg vet egentlig ikke alt han gjorde. Men han kontaktet brudepikene.no som ordnet med det meste der nede. Vi hadde et borgerlig bryllup i et nydelig gammelt kloster der nede. Siden svigers er kristne, fikk vi ordnet med kirkelig velsignelse i etterkant. Da var vi i kirka etter en gudstjeneste, og det var fort gjort. Vi måtte være i Roma en dag eller to før vielsen for å signere noen papirer, så det anbefales å sette av litt tid både før og etter. Bryllupsmiddag og fotograf ble ordnet gjennom brudepikene.no. De var kjempehjelpsomme! Anbefales å gifte seg der, vi er kjempefornøyde med at vi gjorde det slik. Det ble ikke noe billigere enn et "vanlig" bryllup, siden vi sponset fly og opphold til foreldre og forlovere med følge, men en velger jo selv om en vil sponse turen til de en har med eller ikke. Har hørt om de som har invitert hele familien og masse venner, med den klausulen at de må betale selv og ta det som en ferie. Det er jo også et godt alternativ. Uansett - lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå