Gå til innhold

*chiquita*

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisan;-)

ser ut som det ikke blir noe tidlig ul på sykehuset...jeg tror jeg skal ringe å høre.fikk det jo i forrige svangerskap, og min medisinske tilstand er lik nå...hm..

hadde liksom gledet meg til å få ul snart, selv om jeg føler at alt er i orden;-)

hvordan er formen din?

jeg satser på å jobbe 100 % igjen neste uke, og håper at det fungerer fint;-)

har bestilt ferie i kristiansand;-)

regner med at det blir knall med dyreparken og kaptein sabeltann for snuppa før babyen kommer;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

;-) dytter litt jeg;-)

Skrevet

Så rart du ikke fikk tidlig ul på sykehuset. Ville ringt ja. Men du har kanskje gjort det allerede??

Hehe.. Er så treg i ukedagene med å komme meg på nett, ligger for det meste på sofaen og klager på at jeg er så uggen og kvalm. Det har gått veldig i bølger de siste dagene,er utrolig redusert:(

Er du i bra form siden du vil prøve 100% igjen?? Håper det.

Så gøy med ferie i Kristiansand:) Du får si ifra, for vi har årskort i dyreparken, så kunne vi ha truffet hverandre?? Hadde jo vært artig. Men det er jo en stund til enda:) Guttungen skal gi suttene til Kaptein sabeltann i sommer. Så han er ferdig før babyen kommer. Håper også han kan slutte med bleie, så jeg slipper to bleie-barn:)

Skal egentlig på yoga ikveld, men vet jammen ikke om jeg orker. Har ikke vært der de 2 siste gangene. Men er vel ikke lenge til kvalmen slipper taket, er 9+2 idag.

Du flytter vel over på andre trimester snart?? Heldigvis bare 2.5 uke mellom oss, så jeg blir ikke lenge alene her:)

Skrevet

hadde vært koselig å treffes, ja;-) vi reiser i begynnelsen av juli...vi har jo god tid til å avtale nærmere;-))

jenta vår sendte smokkene til Sabeltann på 3-års dagen, og det gikk veldig bra uten smokk..første kvelden var det vanskelig å finne ro, men...det gikk seg fort til;-)

er nok ikke lenge til du er over det verste du heller...jeg er mye bedre nå..kun kvalm når jeg våkner, men det går over etter frokost;-)

har gått veldig greit de dagene jeg har jobbet, så jeg tar sjansen på at det går greit å jobbe fullt fra uka av..ped. leder på avd er sykemeldt 100 % ut neste uke hvertfall( kanskje lenger), så da kommer jo denne samvittigheten også;-0

jeg er 12 fullgåtte uker imorgen...kjenner livmora godt over skambeinet;)

ang yoga, tror jeg det er viktig å slappe av dersom du føler for det..jeg har ikke rørt meg omtrent i dette svangerskapet, men kjenner at jeg er klar for trening nå;-)

Skrevet

Sammvittigheten i forhold til jobb ja. Helt pyton noen ganger. Har sagt til meg selv at jeg skal senke grensen for når jeg tar en egenmeldingsdag hvis jeg er sliten, men det er alltid et møte, elev, eller noen annet som går på samvittigheten, og det ender med at jeg går på jobb.

Gleder meg til jeg også kan kjenne livmora, har prøvd å kjenne etter, men den er ikke vokst ut av skambeinet enda. Men kjenner den VELDIG godt hvis jeg hoster, da trekker den seg sammen og gir noen smertefulle stikk. Kan også få det hvis jeg reiser meg fort. Husker ikke jeg hadde sånn forrige gang, men mannen min sier han husker det.

Ser ann yogaen litt jeg. Mann og sønn er ikke hjemme, så nå skal jeg legge meg på sofaen og slappe av.

Ha en fin onsdagskveld:)

Skrevet

DEt ble ikke yoga på meg igår. Sovnet på sofaen kl.19, og sov til 21.30. Så gikk jeg å la meg og sov til kl.7. Tror jeg trengte litt søvn:)

Lykke til inn på 2.trimester. Jeg dilter snart etter deg:-)

Skrevet

jeg sovner snart på sofaen nå..zzzzzz...karneval på jobb i morgen, og jeg har tidligvakt..blir en dag med energiske superhelter og prinsesser;-)

og en gravid og sliten kanin;-)

jeg skal kikke innom deg selv om jeg går over til 2.tri;-)

godnatt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...