Gå til innhold

Andre som er i form til å ta seg noen langrennsturer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner formen min er elendig etter mye sykdom siste mnd.

Håper å komme meg litt i form igjen til fødsel, og her i Oslo er det jo knall forhold i løypa nå!!!!

Andre som tar sjansen? (på bortoverski da altså- hehehehehe).

Like lett å falle når man går på beina, orker ikke sitte i sofaen heller. Er jo 58 dager til termin.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi gikk en liten tur om lørdag og da hadde jeg 20 dager til termin. Var bare litt mer slitsomt enn ellers uten magemuskler men var en koselig og rolig tur :)

ta deg en tur og kos deg ute du :)

Skrevet

Gikk oss en liten tur her i forrige uke, trass bekkenløsning. Fikk svi for det, selvfølgelig, men det var verd det for det var så VAKKERT! Tok den gravidevennlige, flate løypa da ;-) Er 39 dager igjen til termin i dag.

Skrevet

Hadde nok vært i form til det, men tør ikke...

Forrige svangerskapet mitt datt jeg på magen (for første gang i mitt liv), er derfor livredd for å falle (selv om det gikk bra den gang).

Er i uke 39 og prøver å gå en tur på beina hver dag istedenfor.

Skrevet

Jeg har vært på ski jevnlig hele vinteren. Var siste tur forige onsdag, da var det 3 dager til termin. Får ikke lov av kjæresten lengre nå da, siden jeg er over termin... heh :) Formen har ikke akkurat vært sånn som ellers, men er deilig å bare komme seg ut å få rørt seg :) Har tatt det rolig da og vært skikkelig pingle i nedoverbakker for ikke å falle :)

Mener det er viktig å fortsette å gjøre ting man liker dersom man føler at formen er bra. Så kan du heller ta det litt mer med ro enn ellers :)

Skrevet

Mitt første barn fikk jeg i april, da gikk jeg på langrenn hele svangerskapet. Herlig. Nå har jeg bekkenløsning, så det er helt uaktuelt. Men misunner alle som kan ta seg en deilig skitur....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...