Gå til innhold

Positiva

Mammaen til Daniel og Ida :O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vennen. Gikk veldig fint i dag. Var på ca 20mm og hjertet banket som bare det. Trodde ikke det jeg så, for er så vandt til dårlige nyheter, så da man får gode går det liskom ikke helt opp for en.. Så nå får jeg bare håper at dette holder ut.. Håper du blir fort gravid igjen ,¨sånn at vi kan fortsette og dele tanker og bekymringer og ikke minst erfaringer, for det setter jeg veldig pris på ..

Varm klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så veldig veldig koselig å høre!!!!!! Nå ble jeg lettet! Jeg unner deg dette av hele mitt hjerte! Jeg har tross alt to fantastiske barn, og priser meg lykkelig for det! Gleder meg veldig over at du nå skal få oppleve det samme!!!!!!!

Akkurat nå er jeg litt usikker på om jeg orker en runde til, men det er ikke umulig at jeg ender opp med å prøve en siste gang. Uansett kommer jeg til å følge med på deg, og når jeg har tatt en beslutning, skal jeg informere deg med en gang! Godt å ha en smart og god chattevenninne!!!!

Stor stor klem,

Skrevet

Satt akurat og leste tråden din fra i går og ventet i spenning på hvordan det gikk på UL i dag. Så herlig å høre at det gikk fint. Endelig din tur! Ha en fantastisk kveld og nyt gravidelivet!

Skrevet

Tusen takk for varme ord Molino, det setter jeg veldig pris på. Hvordan går det med deg? Hvor langt er du på vei?

Positiva. Ja du må informere meg med en gang du tar en avgjørelse. Jeg er overbevist om at du kommer til å gå for en ny runde, bare tiden går..

Kan du ikke sende meg mail adressen din på personlig melding da, ¨så kan vi jo snakkes der av og til. Ble aktivt sykemeldt da. Får jo ikke gjort så mye på jobben om dagen alikevel. Må sitte inne på kontor :o) Litt kjedelig for jeg er så vant til å være mye ute.. Men det er verdt det.

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...