Gå til innhold

Kjøttpølsa er du her ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du svarte meg på den spå tråden...

 

 

Treffer jeg en å dele livet med ? Evt når tid og hvor treffer jeg ham ?

 

Født 251169

 

 

Signerer

 

TKML

Anonym

[svar på dette innlegget]

Sv: ALLE dere som LA inn innlegg på min SPÅ-TRÅD i stad. Kan dere være... 16:48 6.02.2009

Jeg senser allerede en i ditt liv, mulig en du er nær knyttet til men jeg blir litt forvirret fordi jeg ser litt kjærlighet i luften der.

Kjøttpølsa

 

 

 

Eneste mannen jeg er knyttet til er ex'en og vi flyttet fra hvarandre i nov. for 2. gang

 

 

 

Sier du at vi ikke er ferdige med hverandre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Titten tei:-)

Det er litt vanskelig for meg å ta en besluttning der. Jeg senser kjærlighet, det vil si at kjærligheten kan være der men......det er en grunn fordi dere flyttet fra hverandre. To ganger.

Ofte så kan det ligge ting i luften mellom to mennesker selvom man har valgt å gå hver sin vei.

Mulig du trenger litt tid for å legge ting bak deg for å komme videre. Jeg senser du kan være litt innesluttet og trist tror jeg, men det vil bli lysere tid om litt.

 

Skrevet

Hehe, hvor lenge er litt ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...