Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Du svarte meg på den spå tråden... Treffer jeg en å dele livet med ? Evt når tid og hvor treffer jeg ham ? Født 251169 Signerer TKML Anonym [svar på dette innlegget] Sv: ALLE dere som LA inn innlegg på min SPÅ-TRÅD i stad. Kan dere være... 16:48 6.02.2009 Jeg senser allerede en i ditt liv, mulig en du er nær knyttet til men jeg blir litt forvirret fordi jeg ser litt kjærlighet i luften der. Kjøttpølsa Eneste mannen jeg er knyttet til er ex'en og vi flyttet fra hvarandre i nov. for 2. gang Sier du at vi ikke er ferdige med hverandre ?
Kjøttpølsa Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Titten tei:-) Det er litt vanskelig for meg å ta en besluttning der. Jeg senser kjærlighet, det vil si at kjærligheten kan være der men......det er en grunn fordi dere flyttet fra hverandre. To ganger. Ofte så kan det ligge ting i luften mellom to mennesker selvom man har valgt å gå hver sin vei. Mulig du trenger litt tid for å legge ting bak deg for å komme videre. Jeg senser du kan være litt innesluttet og trist tror jeg, men det vil bli lysere tid om litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå