Gå til innhold

BØR JEG FÅ PANIKK???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på dag 29 i syklusen og venter på mensen,venter venter venter.har hatt sex ett par ganger uten kondom,men kun så vidt "innom"....sluttet på pillen for 4 mnd siden snart.hadde mensen regelmessig da,men nå????Er jeg bare på tuppa?eller bør jeg ane uro???Har en del utflod...har man det når man er gravid også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ønsker du deg ikke barn? siden du får panikk??

du kan jo bare ta en test da så får du nok mest sansynelig svaret..

utflod er et graviditets tegn ja....;)

Skrevet

nei jeg ønsker ikke barn helt ennå.men er her inne for å forhøre meg om noen som har erfart uregelmessig mens etter slutt av bruk av pillen.tok test for en uke siden som slo ut negativ,men det var for tidlig å se sa legen siden første dag av siste mensen var 10 januar

Skrevet

det var nok for tidlig for en uke siden ja...

men om du tar en test nå, så burde den gi deg riktig resultat..:)

jeg har selv hatt veldig uregelmessig mens etter pille slutt... brukte 14 mnd på å blir gravid med 1.mann og med nr 1 mnd... da hadde jeg ikke gått på ppiller...

om du er gravid nå så er det nok en mening med det også, de spirene kommer akkura når de selv syns det passer...;)

si ifra da når du har tatt test igjen... anbefaler forresten vanlig CB, den er veldig sensitiv:) den som slo først ut på meg,noen dager før QR og billigtester...;)

lykke til!

Skrevet

Jeg fortsatte å få helt regelmessig mens etter at jeg sluttet på pillen.

Du kan godt være gravid - og ikke. Bare en test kan gi deg svaret.

Lykke til da :)

Skrevet

14 mnd???hmmmm ja jeg gikk jo på pillen i 5 år sammenhengende,så det skal vel litt til for at vi har klart å lure noen spirer inn;)for vi har jo aldi fullført samleie,kun vært innom,hehe...tenkte å kjøpe en test for å se.prøver den du anbefalte da:)tusen takk for svar:)klert jeg vil ha barn jeg også,men skal i gang med studier igjen til høsten er planen,og har nettopp møtt han som jeg er sammen med,så det var litt tidlig for bebis da:)

Skrevet

Det er jo kanskje litt dumt å ha ubeskyttet sex viss du har panikk for å bli gravid?? Håper du ikke er det da!!!!Men som du har lest over her; bare en test kan gi deg svaret, vi får alle så forskjellige symptomer

Skrevet

ja jeg vet det ikke er bra.men som sagt så var det så var han så vidt innom i ett par svake øyeblikker.men samtidig så skal det liiiitt til for at det skal klaffe så kjapt når jeg har nettopp sluttet med pillen etter 5 år sammenhengende.skal det ikke???da er vi god flink å lage barn i så tilfelle...

Skrevet

Men.... må bare spørre jeg asså.

Hvorfor sluttet du på pillen om du ikke har veldig lyst til å bli gravid akkurat nå?

Skrevet

Jeg ble gravid på 2 pp begge gangene.

med nr 1 hadde jeg brukt p piller i 7år føre jeg slutta.Gikk rimelig fort her,så JA du kan jo være gravid;)

Skrevet

det har strengt tatt ikke noe å si at man bare har vært "innom", det kommer sæd ut under hele akten.......bare til info....

Skrevet

Ble gravid etter å ha glemt p-piller et par dager jeg, og har brukt samme merke siden jeg var 15år - så det spiller liten trille hvor mange år du har gått på det. Håper du ikke er gravid når det er så negativt for deg :/

Skrevet

jeg var ferdig med ett 5 år langt forhold i september og gikk like lenge på pillen.ville ha ett avbrekk fra pillen en stund følte jeg.så traff jeg en ny mann i januar...litt tidlig å få barn med han nå:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...