Gjest Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Etter et par dager med magesmerter, fant jeg ut at jeg skulle ta en EL-test, selv om jeg enda ikke har fått menstruasjonen etter jeg slutta med pillene. Og den var positiv!!! Utrolig glad for å kunne starte prøvingen <3
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Gratulerer og lykke til på ferden!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Gratulerer!! E du fra her i området du? Altså...Tysvær som i Førre, Aksdal o.s.v???
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Se det ja..hehe. Haugesunder her!! Midt i byen..nesten!! Hehe.
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 oi, så morsomt da ! Ikke lett å finne noen fra dette området her har jeg merka Har du prøvd lenge ?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 2 pp nå..så går å vente på mensen...æssssj...hate å venta..
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 9. februar 2009 #9 Skrevet 9. februar 2009 Så koselig å se andre haugalendinger her inne da Vi er i 2pp, kanskje vi ligger å føder sammen om 9 mnd
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. februar 2009 #10 Skrevet 9. februar 2009 Neimen jøsses...enda ei?!?! Hehehe-..
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 9. februar 2009 #11 Skrevet 9. februar 2009 Kjekt å se någen haugalendingar her inne E fra Karmøy eg då..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. februar 2009 #12 Skrevet 9. februar 2009 Plutselig dukka ein heil haaug opp fra rett borti gatene..hehe!!
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 9. februar 2009 #13 Skrevet 9. februar 2009 Ser vi er samme årgang Drømme, kanskje vi kjenner hverandre
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. februar 2009 #14 Skrevet 9. februar 2009 Ska se på det Hehe..veit aldri!!
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 9. februar 2009 #15 Skrevet 9. februar 2009 Åh, nå ble jeg fryktelig nysjerrig Men på en annen side så er det greit å være litt anonym også... Hvor lenge har dere prøvd? Barn fra før?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. februar 2009 #16 Skrevet 9. februar 2009 2 pp bare. Sambo har ein liten knall fra før, men eg har ingen. Så det e vårt første da Nysgjerrig eg og, meen..som du seie...greit å vær litt anonym og..hehe... Du da?? Eller..dåkker damene i området får eg vel sei då..!
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 9. februar 2009 #17 Skrevet 9. februar 2009 Vi er også i 2 pp, spennende tid Jeg har en på 3,5 år fra før, sambo har ingen, så dette blir også vår første sammen Når har du ikm da? Jeg har 18. feb, og synes denne tida er fryyyktelig lang...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. februar 2009 #18 Skrevet 9. februar 2009 sånn ca ons- te fredag denne uka :-| holde på å døøø på meg. Kjenne jo symptomer i hytt og gevær!! Men har spotta litt siden fredagen..og eg spotter aaaldriii...så håpe jo det e et godt tegn da!!!! Tatt ein test men så klart va den negativ!! Får prøve å holde meg te onsdagen!!! Har du testa for el og sånt eller?!
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 10. februar 2009 #19 Skrevet 10. februar 2009 Du tok kanskje testen litt tidlig, du får vente noen dager til Jeg har bestemt meg for å ikke teste, jeg venter iallefall noen dager over ikm. Mensen kommer hvis den kommer... Jeg har testa el denne mnd ja, og vi har jobba effektivt under el perioden, så vi får se hvordan det går om en ukes tid
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 10. februar 2009 #20 Skrevet 10. februar 2009 Hehe..jobba effektivt du...fin måte å sei det på Har funnet ut at gubben ska jobba myyyye mere vekke enn først antatt..så....hvis ikkje det klaffa denne måneden så veit eg ærlig talt ikkje når me får sjangsen igjen...OM me får no sjangs for klaff før kaaanskje sommeren....æssj.... derfor litt ivrig testing..hehehe.....
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 10. februar 2009 #21 Skrevet 10. februar 2009 Oi, det er litt kjipt. Satser på det klaffer denne mnd :) Min er heldigvis hjemme, så hvis ikke det går nå får vi prøve igjen... Du får gi beskjed når du har testa igjen da, jeg krysser for deg!
jea. Skrevet 24. februar 2009 #22 Skrevet 24. februar 2009 1 pp her også!! sku tatt p-sprøyte 5 des. men tok den ikke, hadde eggløsning for 1.5 uke siden,men ikke tr så venter spent det kan jo ta laang tid etter sprøyte, men kan jo vere heldig
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #23 Skrevet 24. februar 2009 Du får krysse fingrene jea ;-P Jeg for min del er overbevist om at jeg er gravid nå... Har fått 2 positive EL-tester lenge etter EL, og imorgen tidlig skal jeg ta skikkelig G-test :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå