Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et par dager med magesmerter, fant jeg ut at jeg skulle ta en EL-test, selv om jeg enda ikke har fått menstruasjonen etter jeg slutta med pillene. Og den var positiv!!!

Utrolig glad for å kunne starte prøvingen <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og lykke til på ferden!! :D

Skrevet

Gratulerer!! :D

E du fra her i området du? Altså...Tysvær som i Førre, Aksdal o.s.v???

Skrevet

Se det ja..hehe. Haugesunder her!! Midt i byen..nesten!! Hehe.

Skrevet

oi, så morsomt da ! Ikke lett å finne noen fra dette området her har jeg merka :)

Har du prøvd lenge ?

Skrevet

2 pp nå..så går å vente på mensen...æssssj...hate å venta.. :P

Skrevet

Så koselig å se andre haugalendinger her inne da :) Vi er i 2pp, kanskje vi ligger å føder sammen om 9 mnd ;)

Skrevet

Neimen jøsses...enda ei?!?! Hehehe-..

Skrevet

Kjekt å se någen haugalendingar her inne :)

E fra Karmøy eg då..

Skrevet

Plutselig dukka ein heil haaug opp fra rett borti gatene..hehe!!

Skrevet

Ser vi er samme årgang Drømme, kanskje vi kjenner hverandre ;)

Skrevet

Ska se på det :P Hehe..veit aldri!!

Skrevet

Åh, nå ble jeg fryktelig nysjerrig :) Men på en annen side så er det greit å være litt anonym også...

Hvor lenge har dere prøvd? Barn fra før?

Skrevet

2 pp bare. Sambo har ein liten knall fra før, men eg har ingen. Så det e vårt første da :)

Nysgjerrig eg og, meen..som du seie...greit å vær litt anonym og..hehe...

Du da?? Eller..dåkker damene i området får eg vel sei då..!

Skrevet

Vi er også i 2 pp, spennende tid :) Jeg har en på 3,5 år fra før, sambo har ingen, så dette blir også vår første sammen :)

Når har du ikm da? Jeg har 18. feb, og synes denne tida er fryyyktelig lang...

Skrevet

sånn ca ons- te fredag denne uka :-| holde på å døøø på meg. Kjenne jo symptomer i hytt og gevær!! Men har spotta litt siden fredagen..og eg spotter aaaldriii...så håpe jo det e et godt tegn da!!!! Tatt ein test men så klart va den negativ!! Får prøve å holde meg te onsdagen!!!

Har du testa for el og sånt eller?!

Skrevet

Du tok kanskje testen litt tidlig, du får vente noen dager til :) Jeg har bestemt meg for å ikke teste, jeg venter iallefall noen dager over ikm. Mensen kommer hvis den kommer...

Jeg har testa el denne mnd ja, og vi har jobba effektivt under el perioden, så vi får se hvordan det går om en ukes tid :)

Skrevet

Hehe..jobba effektivt du...fin måte å sei det på :P

Har funnet ut at gubben ska jobba myyyye mere vekke enn først antatt..så....hvis ikkje det klaffa denne måneden så veit eg ærlig talt ikkje når me får sjangsen igjen...OM me får no sjangs for klaff før kaaanskje sommeren....æssj.... derfor litt ivrig testing..hehehe.....

Skrevet

Oi, det er litt kjipt. Satser på det klaffer denne mnd :):)

Min er heldigvis hjemme, så hvis ikke det går nå får vi prøve igjen...

Du får gi beskjed når du har testa igjen da, jeg krysser for deg! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

1 pp her også!! :D

sku tatt p-sprøyte 5 des. men tok den ikke, hadde eggløsning for 1.5 uke siden,men ikke tr så venter spent ;) det kan jo ta laang tid etter sprøyte, men kan jo vere heldig :P

Skrevet

Du får krysse fingrene jea ;-P

Jeg for min del er overbevist om at jeg er gravid nå... Har fått 2 positive EL-tester lenge etter EL, og imorgen tidlig skal jeg ta skikkelig G-test :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...