Gjest Skrevet 9. februar 2009 #1 Del Skrevet 9. februar 2009 Kjenner det er en masse sommerfugler i magen nå. Dette er kjempe spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny bitteliten? Skrevet 9. februar 2009 #2 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg skal på tidlig ul i morgen, og er kjempespent,... Jeg er 7+1 i morgen, har vært veldig nervøs for at noe skal være galt, leser så mye om SA og MA,... Håper at jeg får se hjertet slå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvesnuppa <3 Skrevet 9. februar 2009 #3 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvordan ordner dere tidlig UL? Gjennom legen, eller tar dere direkte kontakt med en gynekologisk avdeling privat? Håper alt står fint til for deg rugehøna;)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvesnuppa <3 Skrevet 9. februar 2009 #4 Del Skrevet 9. februar 2009 Og for deg da selvfølgelig Snutta med spire;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gleder meg til høstbarn!!!! Skrevet 9. februar 2009 #5 Del Skrevet 9. februar 2009 Å, gled dere! Jeg fikk se min lille i uke 7, å da var den bare pitteliten, men kunne godt se et lite ♥ som slo:) cnn85: jeg snakket bare med fastlegen min og sa jeg ønsket ultralyd. Jeg fikk det på samme time.. Tror det er litt forskjellig praksis, noen går visst privat ja. Majorstuaklinikken kanskje gjør det? der kan man iallefall ta senere ultralyd å få film samt 3d bilder av bebisen. Jeg gjorde det forrige gang, kjempe flott! å dere andre to, masse lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå