Gå til innhold

Helgetur med kjæresten. Hvor ville du dratt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og min relativt nye kjæreste tenkte å dra bort en helg. Uten barn. Hvor ville du dratt og hvorfor? :)

Tenkte på en by i Norge da. Gjerne fly og hotell. Bor i gokk i nord :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på når på året og hva dere har lyst å gjøre. Men Røros er jo en veldig sjarmerende by...Bare vært der en gang da jeg var mindre, men falt veldig for byen.

Selv bor jeg i Bergen og ELSKER Bergen! Masse og se, utrolig koselig og tusle rundt, gode restauranter og cafeer og utesteder...

Skrevet

Nå på denne tiden ville jeg dratt en plass på fjellet i en hytte,hvor det er maaaasse snø....ganske øde....kanskje..? :P

Og handla inn myye godt til helga,og bare kost dere ...

Tatt en skitur eller noe sånt,fryst mye og kommet inn til peiskos og mat,og bare kost dere.....

*idyll*

Skrevet

Hei! Tusen takk for svar :) vi tenkte å dra nå i vinter. slutten av mars/april.

Vi er ikke så glad i snø og kulde egentlig :P eller ski :P skal på snowboard-tur i påska da...

Vil dra et sted der man kan gjøre/oppleve litt ting som man ikke har på bygda :P sitter som regel hjemme på kveldene når barna er i seng og bare koser :) så litt "action" hadde ikke gjort noe :)

Skrevet

Amsterdam...men det er selvfølgelig ikke i norge

Skrevet

Hvis dere absolutt ikke skal utenlands (enig i Amsterdam, FYI), så ville jeg ha dratt til Bergen. Veldig, veldig koselig by.

Bare ikke dra til Oslo!

Skrevet

Hvorfor ikke oslo? Hva er bra i bergen da? Ikke si "ALT" :P

Skrevet

Bergen er en veldig bra by; verdt å besøke!

Clarion Collection Havnekontoret (choice.no)

First Marin (firsthotels.no)

er 2 bra valg av hotell som ligger sentralt på hver sin ende av Bryggen.

Fløyen, Bryggen, Fisketorget, teater (dns.no), show/standup (olebullscene.no), Akvariet,

http://www.visitbergen.com/

http://www.bt.no/bergenpuls/detskjer/

Ellers har jeg hørt mye fint om Stavanger også

Skrevet

Ok.Takk for forslag :) Ser ut som de fleste liker bergen :) hva er galt med oslo da? andre forslag?

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Bergen er jo en nydelig by da, med masse å finne på :-) Veldig fin til våren (april/mai).

Skal du til bergen må du få med deg:

-Bryggen

-Akvariet

-Fløyen

-Naturhistorisk museum hvis det er interessant for dere

-Gå på noen av fjellene, f.eks Lyderhorn eller Løvstakken, evt en tur i canadaskogen eller noe

-Gå stoltzen hvis dere er superspreke :-)

-Teateret

-Bare rusle rundt i gamle gater i Marken og Sandviken og kikke på små, sjarmerende hus og spise på små avsides kafeer :-)

Skrevet

Er bergen stort? slik at det er mulig for to "turister" å rote seg bort? :P ser for meg at vi ikke finner noenting

Skrevet

Synes Stavanger er så koselig jeg.

Det er en storby som ikke virker som en storby liksom...

Bare å google de forskjellige byene så kommer det mye opp!

Skrevet

Neida, får fort oversikt over Bergen :))

Oslo er værre med syns jeg, har virret litt der ja.

KAN ha noe med at jeg bor ikke langt fra Bergen da, *hysj* :P

Skrevet

hehe :P syns det er litt skummelt med fremmede plasser. oslo har jeg vært i en del ganger... hva "må" man gjøre i bergen da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...