Luna Blue Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Hei! Jeg og min relativt nye kjæreste tenkte å dra bort en helg. Uten barn. Hvor ville du dratt og hvorfor? Tenkte på en by i Norge da. Gjerne fly og hotell. Bor i gokk i nord
Mersa og gutta <3 Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Kommer ann på når på året og hva dere har lyst å gjøre. Men Røros er jo en veldig sjarmerende by...Bare vært der en gang da jeg var mindre, men falt veldig for byen. Selv bor jeg i Bergen og ELSKER Bergen! Masse og se, utrolig koselig og tusle rundt, gode restauranter og cafeer og utesteder...
☆Anonymia☆ Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Nå på denne tiden ville jeg dratt en plass på fjellet i en hytte,hvor det er maaaasse snø....ganske øde....kanskje..? Og handla inn myye godt til helga,og bare kost dere ... Tatt en skitur eller noe sånt,fryst mye og kommet inn til peiskos og mat,og bare kost dere..... *idyll*
Luna Blue Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2009 Hei! Tusen takk for svar vi tenkte å dra nå i vinter. slutten av mars/april. Vi er ikke så glad i snø og kulde egentlig eller ski skal på snowboard-tur i påska da... Vil dra et sted der man kan gjøre/oppleve litt ting som man ikke har på bygda sitter som regel hjemme på kveldene når barna er i seng og bare koser så litt "action" hadde ikke gjort noe
Gøril (210406) Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Amsterdam...men det er selvfølgelig ikke i norge
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Hvis dere absolutt ikke skal utenlands (enig i Amsterdam, FYI), så ville jeg ha dratt til Bergen. Veldig, veldig koselig by. Bare ikke dra til Oslo!
Luna Blue Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2009 Hvorfor ikke oslo? Hva er bra i bergen da? Ikke si "ALT"
ToPrinsesser<3 Skrevet 9. februar 2009 #9 Skrevet 9. februar 2009 Bergen er en veldig bra by; verdt å besøke! Clarion Collection Havnekontoret (choice.no) First Marin (firsthotels.no) er 2 bra valg av hotell som ligger sentralt på hver sin ende av Bryggen. Fløyen, Bryggen, Fisketorget, teater (dns.no), show/standup (olebullscene.no), Akvariet, http://www.visitbergen.com/ http://www.bt.no/bergenpuls/detskjer/ Ellers har jeg hørt mye fint om Stavanger også
Luna Blue Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2009 Ok.Takk for forslag Ser ut som de fleste liker bergen hva er galt med oslo da? andre forslag?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 9. februar 2009 #11 Skrevet 9. februar 2009 Bergen er jo en nydelig by da, med masse å finne på :-) Veldig fin til våren (april/mai). Skal du til bergen må du få med deg: -Bryggen -Akvariet -Fløyen -Naturhistorisk museum hvis det er interessant for dere -Gå på noen av fjellene, f.eks Lyderhorn eller Løvstakken, evt en tur i canadaskogen eller noe -Gå stoltzen hvis dere er superspreke :-) -Teateret -Bare rusle rundt i gamle gater i Marken og Sandviken og kikke på små, sjarmerende hus og spise på små avsides kafeer :-)
Luna Blue Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 9. februar 2009 Er bergen stort? slik at det er mulig for to "turister" å rote seg bort? ser for meg at vi ikke finner noenting
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. februar 2009 #15 Skrevet 9. februar 2009 Synes Stavanger er så koselig jeg. Det er en storby som ikke virker som en storby liksom... Bare å google de forskjellige byene så kommer det mye opp!
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #17 Skrevet 9. februar 2009 Neida, får fort oversikt over Bergen ) Oslo er værre med syns jeg, har virret litt der ja. KAN ha noe med at jeg bor ikke langt fra Bergen da, *hysj*
Luna Blue Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #18 Skrevet 9. februar 2009 hehe syns det er litt skummelt med fremmede plasser. oslo har jeg vært i en del ganger... hva "må" man gjøre i bergen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå