thereka Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Hei Frøkner med kvalme... Jeg er i samme situasjon og har prøvd ALT! Seaband og epler og u name it!! Men i dag fant jeg noe på helsekosten som faktisk funker... det heter Ginger Trips og er tygge tabeletter med ingerfær og honning.... og det fungerer!!! Deilig.... Prøv det og lykke til!
meeelo Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 kjenne æ blei litt gla nu, ska prøve det her æ oxo, og KRYSSA fingran før at det funka =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå