Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 har inne et bud på et hus på 2,6 mill- takst 2,8 vi går max til 2.7 men hvordan gjør vi det? jeg mener: 2,640-så 2,680 og til maxprisen på 2,7 sambo: 2,635-så 2.650- 2,675 og deretter til max men jeg mener det er for mange steg når megler har sagt at selger sier at vi må nesten opp mot 2,8 for å få det. litt sann haha, lurebud lissom...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Spørsmålet er hvor inderlig dere vil ha det huset? Drømmehuset eller overlever du hvis du ikke får det? Hvor mange er med på budrundene? Er mest enig med sambo. Legg på minst mulig over neste innkommende bud. Gjerne bare fem tusen kroner over.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Eventuelt så legger dere press på selgr for å få han til å komme med et konkret motbud.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Er det flere med i budrunden, eller er det bare dere? Hvis det bare er dere, så ville jeg nok sittet litt på gjerdet, og bydd minst mulig (så ville bydd sånn som samboeren din har foreslått)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 HI igjen........... Er bare vi som byr, de andre fallt av. Er ikke drømmehuset, men kan bli. Alt ligger til rette for det etter litt oppgradering og fiksing. Har diskutert og det blir sann sambo sier..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Hvorfor byr dere mer hvis dere er eneste budgivere? I alle fall sånn i første omgang. Husk at det er kjøpers marked nå, hus har blitt stående i månedsvis uten salg, så selger er nok ikke så høy i hatten når det kommer til stykket. Husk at mekler jobber for selgeren, ikke dere. Han "gir dere gode råd" som antakeligvis lønner seg for selgeren, ikke dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå