Bigga, Matta og lille banan Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Har det stort sett hele tiden. Er i uke 13 nå. Sykemeldt pga det også. Flere som har det sånn??
meandmylittle Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har begynt i min 19 uke idag og har hatt masse kynnere i 3 uker ca.. Ikke noe vondt eller noe,så jobber som normalt. Men jeg merker mer og mer til det og spesielt når jeg er ute og går tur med bikkja. Etter 15 min gange blir magen stein hard og føles ut som at det er en kampestein inni der.. Har også merket det mer på jobb i det siste,så jeg skal høre med jordmor neste uke,hva jeg skal gjøre.. Er det smerter i forbindelse med kynnerne du har, i med at du er sykemeldt pga dette?
hæppisnæppi<3 Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Ja, er 22+7 nå og har masse kynnere, spes hvis jeg løfter tungt eller anstrenger meg over lengre tid. Ikke noe farlig da, men er allerede sykmeldt pga bekkenløsning, så har jo tiden til å slappe av hvis det blir ille!!
Ooops I did it AGAIN Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Har vært sykmeldt pga av andre ting, men startet litt i jobb igjen. Har siste ukene hatt masse kynnere. De kan være ganske vonde og det er ganske slitsomt. Uke 22 + 3 nå..
Nøtt Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har en del kynnere når jeg stresser, gjør fysisk arbeid osv. Når jeg er ute og går merker jeg det også godt.. Legen sa at man skal passe seg for stress hvis man har mye kynnere i slike situasjoner.