Gå til innhold

brun/rød utflod er det normalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5uker og 2dager på vei, og har hadt det i 5 dager nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg leste et sted at 25% av alle kvinner har blødninger under svangerskapet... så ja, det er nok ganske normalt. Så lenge du ikke har smerter samtidig eller blør mye/klumpete behøver det ikke være grunn for bekymring.

Skrevet

hei!

jeg har opplevd at brunlig utflod/småblødninger går fint, men har også opplevd at det går dårlig. i mitt første svangeskap hadde jeg to små blødninger, og det gikk fint. andre gang hadde jeg bittelitt brun utflod i et par dager. gikk på ul og så der at spiren var død. tredje gang hadde jeg brun utflod i først en uke. så gikk det over til å bli litt rødlig og holdt på slik i en uke også. hadde ikke vondt før jeg hadde hatt denne utfloden i ca to uker, da fikk jeg etterhvert gangske vondt og mistet. denne gangen( 4 gang) hadde jeg en styrt blødning i uke 6, som gikk over i brunlig utflod som holdt på i ca en uke. etter det hadde sluttet gikk jeg på ul, for var sikker på at spiren var død, men der fikk jeg se et bankende hjerte! så jeg har opplevd begge deler.

tror ikke du trenger bekymre deg hvis det stopper, men hvis det fortsetter ville jeg tatt meg en tur til legen og fått ul henvisning. blødning i svangerskap trenger ikke være farlig, men det er urt å få det sjekket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...