awesome Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Hei! Jeg testet positivt på hjemmetest og lurer på hvor fort man må gå til legen. Jeg tenkte nemlig å reise bort på ferie i neste uke... Kan influensa ha noen invirkninger på resultatet?
~Tjorven,overtid~ Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Hei! Gratulerer så mye med positiv test!!! Jeg testa også positivt i dag:) Jeg har ei jente fra før...og når jeg var gravid med henne var jeg til legen i uke 8 eller 9 tror jeg...Så jeg kommer sikkert til å vente en stund før jeg bestiller meg legetime... Influensaen har ingen invirkning på resultatet...
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Ring legen din og si at du er gravid, så finner dere vel ut når du skal komme på kontroll Jeg var ikke på kontroll før jeg var i uke 9, selv om legen visste om det da jeg var 5 uker på vei ca. Så ferien skal du nok kunne dra på. Nei, influensaen har ingenting med resultatet på en graviditetstest å gjøre. For at testen skal slå ut positiv MÅ du har hcg i urinen, og det har du bare når du er gravid, så du er nok gravid ja Gratulerer og lykke til videre =) Har du forresten regnet ut hvor langt du er på vei?
awesome Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2009 Tusen takk for svar! Da venter jeg litt jeg også Gratulerer så masse til deg også!
awesome Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2009 Takk! Vel jeg er litt ny på dette her... , men jeg skal fosøke å sette meg inn i hvordan man regner det ut
snuffe Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Influensa har ingen betydning for resultatet av en graviditetstest. Men dersom du har influensa og dermed høy feber, bør du ta paracet og forsøke å holde feberen under 39 grader.
august baby:) Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 hei og gratulerer med positiv test jeg testet selv positivst i dag:)og har regnet ut termin til 17 oktober:)god ferie vi skal selv på ferie her:)
awesome Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2009 Jeg fant visst ut at jeg visst nok har termin 18.oktober Gratulerer selv!!!
august baby:) Skrevet 9. februar 2009 #9 Skrevet 9. februar 2009 men hvor mange uker er vi på vei da?det er ikke mange vel hehe er ikke sikker på hvodan man regner ut dette her jeg:)
awesome Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2009 Har lest litt rundt her.. vi er vel inne i vår 3 uke + noen dager.. kan det stemme? tror jeg leste en plass at man regner ukene både for mor og for fosteret. For oss regnes det fra første dag i siste mens... men s for fosteret etter unnfangelsen... nei dette ble kanskje komplisert forklart!
awesome Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. februar 2009 nei forresten..sjekket igjen og da stod det 4 uker + 4 dager
august baby:) Skrevet 9. februar 2009 #12 Skrevet 9. februar 2009 oki takk hehe:)tenkte jeg skulle vente en mnd med og gå til legen også:)hjelpes dette er sprøtt og tenke på at jeg er gravid igjen minste min er jo bare 8 og en halv mnd lille rosalita eline skal bli store søster hehe:)dette blir tøfft også tror jeg hehe men det er sååå verdt det alt sammen:)
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #13 Skrevet 9. februar 2009 Hvis dere går inn på babyverden.no så er det en fin terminkalkulator der som går gjennom uke for uke med dere. Synes den er kjekkere enn de andre som finnes rundt omkring, men det er jo smak og behag Gratulerer nok en gang! =)
awesome Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 9. februar 2009 Tusen takk for tips! Det setter vi pris på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå