Kattebatt 1974 Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Kan man kjøpe sånne hcg-tester på apoteket/ta dem selv, eller må men til lege for dette? Har ikke time til kontroll før 23. febreuar. Tror jeg kommer til å gå på veggen innen den tid. Det er pyton å gå i uvissheten siden jeg har hatt blødninger i 1,5 uke nå... Vil så gjerne vite om det er liv laga her. Tror jeg bestiller ul på Volvat i morgen. Noen om vet om det koster mye?
*toppris* Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 aldri hørt at man kan måle dette selv... når jeg har tatt slike målinger her i bergen da må de sende blodprøven avgårde for å få nivået... regner med at hadde det eksistert en metode hvor man kunne fått svar med en gang da hadde også de brukt det... (sykehuset)
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 jeg var på din doktor i fredrikstad på ul, og da betalte jeg 850kr. skjønner deg godt at du er stressa, hadde en vondt opplevelse i desember jeg også.. dro på ul med en gang, og det var verdt pengene, slapp jeg lure mer... lykke til:)
snuffe Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Med mindre du har tilgang på et laboratorium, er bioingeniør og liker å ta blodprøver på deg selv ... nei, du kan ikke måle hcg-nivå selv. =) Du kan få tatt blodprøve hos legen din og antagelig få resultatet dagen etterpå, eller du kan dra direkte til et laboratorium og få det gjort der. Da får du resultatet samme dag. Gjøres i hvert fall hos Fürst på Alnabru, tlf. 22909600 for info og timebestilling. Innbiller meg at Volvat har omtrent samme pris som Aleris og Majorstuaklinikken for ul, sånn 1100-1200 kroner, men skal ikke si det for sikkert. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå