Gå til innhold

Hvor ble det av kjendis-tråden??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen mente den var injurerende og anmeldte den. BiM har hatt problemer med sånt før, så derfor er dette ganske alvorlig. Alle som la inn innlegg i tråden har blitt navngitt til politiet, og vil nok høre fra dem i løpet av uka.

Det er tydeligvis ganske alvorlig å drive med ryktespredning av navngitte personer over nettet. Jeg er sååå glad jeg ikke bidro til den tråden!

Skrevet

Men hvis de som skrev innlegg kan bevise at det de skrev stemmer så droppes sikkert anmeldelsen på dem.

Skrevet

Og hvordan i alle dager vet dere at de som bidro til tråden er navngitt til purken? Hvor står det?

Skrevet

Jeg var med å skrev på den tråden. Og jeg er så selskapssyk om dagen, så gleder meg til å få en tlf. Selv om det er politiet ;-P

Skrevet

Jeg håper at hver og en som skrev dritt om andre i den tråden får anmeldelse. Makan til personhets.

Tenk før dere sprer dritt om andre!

Skrevet

IP adresser er lette å følge i dag. Ingen sak.

Skrevet

Jeg sprer ikke dritt. Jeg forteller fakta!

Skrevet

TRO IKKE ALT DU HØRER, SI IKKE ALT DU VET, DA SPARER DU MANGE BØRER PÅ SINN OG SAMVITTIGHET.

Man trenger ikke si alt man vet.

Man trenger ikke fortelle alt man hører fra andre.

Sladder kan stoppe ved deg, anonym 17:36.

Evt fakta, som du kaller sladder.

Skrevet

Jeg skrev i den tråden, men ikke noe negativt om noen.. bare at en skal ikke tro på alt en hører og noe sånt.

Skrevet

NN 17.39

"Evt fakta, som du kaller sladder".

Eller var det omvendt du mente? hehe

Jeg kaller det IKKE sladder, jeg kaller det fakta!

Skrevet

Men hvordan kan en vite at noe er fakta når en bare har hørt det via andre?

Skrevet

Du vet vel ikke hva jeg skrev i den tråden? Har ikke sagt noe om at jeg har hørt det fra andre!

Skrevet

Stakkars politiet som må bruke tid og ressurser på hundre anmeldelser fra en kjendistråd på DIB.... som alle kommer til å bli henlagt...

Skrevet

Mesteparten av det som står i innlegget er jo ting folk har hørt av andre.. greit nok hvis det er selvopplevd.

Skrevet

18.02 her, snakket ikke om et innlegg konkret men om hele tråden.. mange som "har hørt at" historier der..

Skrevet

Polititbesøk?

Jada.... Særlig......

Hvis f eks på jobb fra f eks Hydro skrev et innlegg, så skal samtlige hundre med tilgang til den ip-en innkalles........???

Nå er dere langt ute på bærtur!

Skrevet

Så irriterende at denne tråden ble slettet. Det meste av det jeg leste der har jeg hørt før flere ganger av andre. Litt trist at blader får skrive om dette å tjene penger på det mens vi ikke kan ha litt uskyldig morro.

Skrevet

Anmeldelsen blir lagt i bunken der sakene ligger til de blir henlagt. Politiet i dag har lite resusser og vil ikke bruke tid å penger på noe så dumt. Mange i dag surfer også via anonyme proxy servere som gjør det umulig og spore ip adressen, rett og slett fordi det er enkelt å spore ip.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...