Lovemelikeyoudo Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 ved min første hadde jeg utrolig vonde rier i 24 timerm inkludert de 5, 5 timene jeg var inne på sykehuset..
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 første fødselen min varte i akkurat 12 timer fra første rie til han var ute. var på sykehuset i halvparten av tida (for da hadde vannet gått) med nr to reiste vi på sykehuset med en gang jeg skjønte det var noe på gang. fødselen der varte i 5,5 time.. fra jeg fikk skikkelige rier til hun var ute. var på sykehuset i 4,5 time ca.
godiva med 3 gull Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Nr 1, 57timer 40 min Nr 2, knappe 5 timer Utrolig forskjell. Når jeg kjente jeg måtte presse trodde jeg ikke på det
Suprise! Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Nr 1 varte i 12 timer fra jeg kjente den første rien. Nr 2 tja,hva skal jeg si? Begynte Fredag formiddag og endte søndag kveld:p MEN,riene med nr 2 kunne komme med 5 min mellomrom noen timer. Stoppet noen timer. Fikk noen litt nå og da. Søndagen haglet det på fra morgenen av,men avtok på formiddagen...kom en nå og da i forskjellig styrke og varighet. På ettermiddagen dro vi bare for å sjekke at alt sto bra til med gutten.Var ferdig undersøkt kl 17.30 og hadde 4 cm åpning. Så da var det jo faktisk i gang:D ....3,5 timer etterpå var han ute;) (Og da var det kun den siste timen riene haglet på å at det ble en "rytme" i de:)......Selv om denne varte og rakk i forhold til nr 1 var det myye bedre fordi jeg fikk pusterom:) Med nr 1 haglet riene på fra første stund med max 5 min mellomrom.puh!
*Super*Mamman* Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 1. gang tok det ca 22 timer fra regelmessige rier ( ca 5 min mellom). Måtte ha drypp for å få fremgang. 2. gang tok det ca 7-8 timer. 4 timer fra 4 cms åpning og til ungen var ute.
Lykke X 4 Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Den første fødselen tok 27 timer. Fødsel nr. 2 varte 3 timer. Åtte år mellom fødslene.
cec26 Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Nummer 1: stjernekikker ble tatt med vakum.. 41 timer. Nummer 2: fra første ri til han var ute.. 2 timer og 50 min..
lini57 Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 med første mann holdt jeg på i 16 timer, hadde veldig vondt, med 2 mann gikk det unna på ca 7 timer,,, mye lettere fødsel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå