Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Forfalsket tall i sjokkstudie om barnevaksine http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=540543 Hvilke unskyldninger skal dere vaksinemotstandere bruke nå da for å godtgjøre lidelsene dere påfører ungene deres når de blir syke fordi de ikke er vaksinert?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Åja, dette forandrer mitt ståsted mot vaksiner fullstendig. På tide å kjøre gift inn i barna mine - NOT!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Skal man sammenligne den studien opp imot f.eks studien norge hadde ang vaksinen de solgte til utlandet, som viste seg å skape massebivirkninger? Hehe.....dette ble en het debatt i Norge og fhi måtte svare for seg noe de ikke klarte. Noen jukser med tall mens FHI bruker norges ungdom som prøvekaniner og selger en vaksine på falsk grunnlag til utlandet...Hmmm kan ikke si hva som er værst jeg?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Vaksinemotstanderne er som regel så paranoide og hjernevaskete i sin tro at de nok vil beskylde VG for å vært kjøp og betalt av vaksineindustrien for å trykke den artikkelen.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Dette er en vaksine av mange. Du er klar over det, eller?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 He he! Jeg går bare og venter på det argumentet jeg! For de har jo allerede avskrevet alt av helsepersonell fra tannlegeassistenter til professorer som korrupte sleskinger, så hvorfor ha tiltro til andre yrkesgrupper? "Alle" vet jo at hele verden rotter seg sammen for å ta knekken på verdens barn og øvrige befolkning...og at de eneste som har skjønt noe er vaksinemotstandrene. Lenge leve paranoia!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Haha, du skriver "Hvorfor ha tiltro til andre yrkesgrupper?" og sikter da spesielt til journalister... For disse lar seg jo på ingen måte selge av en eller annen "gulloverskrift". Ikke at jeg har tatt noe spesielt ståsted til vaksiner selv, men det å tro blindt på pressen er vel i overkant dristig..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 I alle dager - så dette er "beviset" på at vaksinering ikke er farlig. Gode gud!
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #9 Skrevet 9. februar 2009 Det har jo vært kjent en stund det da, at den undersøkelsen om MMR vaksinen var en smule fishy. Når det er sagt så finnes det vaksiner jeg ikke ville tatt uten at det er veldig nødvendig, men de inngår jo ikke i det normale vaksineprogrammet heller da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå