emla Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er snart 16 uker og kaster opp fremdeles. Folk er begynt å kommentere at jeg er blitt tynnere. Selv er jeg drittlei. Jeg har to tidligere svangerskap et av dem med tvillinger men jeg kan ikke huske at jeg var så plaget med kvalme som nå ( mulig selektiv hukommelse, hvem vet?) Nå begynner jeg å bli så sliten at jeg vurderer å legge meg hjemme. Men det må vel gå over snart?
smiley_4juni-oliver Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 kvalmen min gikk gradvis vekk når jeg var rund 4 månder på vei. håper det gjelder for deg også nå sliter jeg bare med rygg/bekken :/
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er 19+1 idag og spyr fortsatt. Heldigvis har det blitt mye bedre. Gått til akupunktur i et par uker nå, så kan vel være det som hjelper. Vært sykmeldt pga hyperemesis i 3 mnd nå og begynner å bli dritt lei. Så tenkte jeg skal prøve meg tilbake på jobb neste uke for å se hvordan det går
Pitty Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er 15+2 og sliter ikke så veldig med oppkast lenger, men kvalmen dukker stadig opp. Gudsjelov er det ikke konstant lenger, begynte å gi seg litt i uke 14. Nå har jeg ikke kastet opp siden onsag, men er veldig plaget av vond smak i munnen, og det gjør meg som regel kvalm så jeg vet ikke jeg, det føles ut som jeg er bedre, men samtidig ikke. Ikke lett dette her, men det blir bedre skal du se.
vanessa89 Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er 21+1 idag og ble kvitt kvalmen rundt uke 19. Jeg gikk bare ned og var dårlig hele tiden. Fikk ikke i meg noe annet enn tørre ristede skiver. Men plutselig gikk kvalmen vekk og ble erstattet med konstant sult. Jeg spyr enda om morgenen, men er som regel bare galle som kommer opp. Synes det er slitsomt det også men kvalmen er da vekke:) Håper din forsvinner snart, unner ikke noen den:)
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 jeg er 15 uker og er fremdeles kvalm:(Men er ikke like ille lengre.Første svangerskap gadet seg i uke 14 mens forrige hadde jeg det hele.Så håper hver dag det skal forsvinne..
Nummer1 Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Eg er 14+3, og kastar framleis opp. Er 50% sjukmeld, men tykkjer formen blir gradvis betre. Eg går til akupunktur, og det hjelper godt i to-tre dagar om gongen. Så no går eg til akupunktur to dagar i veka - og eg håpar sjølvsagt dette skal gå heilt over (eg har gått ned i vekt under svangerskapet). Men sidan eg no berre spyr frå ca 6-tida om morgonen og utover ein 3-4 timar, og ikkje heile døgnet slik som før, så trur eg at eg kjem til å bli heilt kvitt kvalmen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå