hildri Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 jeg har hatt problemer med innlogging så jeg har ikke fått skrevet noe innlegg her men har fulgt dere alle sammen hver dag. Jeg er inne i min 6 pp og er rimelig frustrert. Har en datter fra før av som vi fikk i første pp og jeg trodde det skulle gå kjempelett denne gangen også, men nei da!! Hadde IKM lørdag/søndag og fortsatt ingen tegn til TR., men negativ test i dag. Sitter bare å venter på å teste på nytt, blir jo helt gal av dette her, he he Testet med CB lørdag og fikk da en loddrett skyggestrek, men altså i dag var ny test (en billig test QR) negativ... Blir jo smårar av dette.. Noe som har noe trøstende ord? Har hatt regelmessig mens, har eggløsning på dag 14, så jeg skjønner ikke hvorfor det ikke klaffer. Har bestilt ny CB i posten....
hildri Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2009 dytter litt. ville bare presentere meg i og med at jeg ikke har skrevet her før nå. men jeg har lest om dere hver dag og føler jeg kjenner dere alle sammen så jeg håper på respons. Forsatt inen TR i dag. nå blir fallhøyden stor dersom tanta kommer....
idamamma-00 Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Hei Hildri!! Jeg er også ny her inne. Har en datter, og prøver nå på nr 2 - pp2. Har ikke opplevd det du forteller her, men har også lest mye her inne, og det er mange som ikke får positiv test så tidlig. Kanskje hcg nivået ikke er høyt nok ennå? Har en venninne som har opplevd det med alle sine 3 barn. Hold ut et par dager uten testing, så krysser vi fingrene for positiv test da;)))) Skjønner deg kjempe godt!!!!!! Jeg tenkte at jeg skulle ta det helt med ro, ikke tenke så mye på at vi prøver osv, men man blir helt tussette av dette - den perioden mellom el og ikm er plutselig veeeeeldig laaaang....... Lykke til!!!
Dotten Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Hei! Velkommen som skriver da Jeg har hengt her inne leeeeeenge, men det får vi håpe du slipper Vi har ei jente på 3 år, men spire nr. 2 vil rett og slett ikke komme av en eller annen grunn. Noe er sikkert fordi jeg begynner å "dra på åra", men snuppa satt i løpet av bare noen pp-er, men ikke nr. 2 nei. Men vi får håpe spiren dukker opp til slutt. Som det skrives over her, så kan det hende du er litt treg med å produsere hcg. Da jeg ble gravid fikk jeg bare svaaake postitive tester, men gravid var jeg, så avvent en dag eller to med testing. Ev. ta en blodprøve hos legen om du ikke klarer å vente Lykke til!
hildri Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2009 Hei. Takk for svar. Vil en blodprøve være bedre enn en graviditetstest da? Har bestemt meg for å vente til i morgen. Men får jo ikke gjort noen ting... går å tenker på det hele tiden... Med første mann fikk eg positiv graviditets test 3 dager før ikm, så jeg synes det er litt rart at det ikke slår ut da. Blir jo litt engstelig når jeg leser om mikamoto. Noen erfaring med forskjellig testing ved flere graviditeter? (klønete skrevet)
Elskeråværemamma Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 Jeg og har fått postiv test på ikm dag to ganger før (har bare ettbarn vel å merke pga SA), så synes det er så rat at jeg ikke får positive tester denne gangen (en dag over ikm...) Tr er alltid regelmessig... Hm.... Vi er visst i samme båt!! Tror jeg venter til tordag og tester da!! Ev legebesøk på fredag hvis ikke tr kommer eller testen slår ut!!
hildri Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. februar 2009 Ja i samme båt helt klart!! Vi får håpe vi begge er gravide da. HCG skal jo fordobles hver dag dersom man er gravid så det er jo rart det ikke slår ut snart... men men det er vel bare å smøre seg med tålmodighet....
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 Heisann Har vært fraværende en stund her inne jeg også men er nå tilbake :-) Er også inne i min 6 pp, denne gangen har jeg tatt solvipect hostesaft fra tanta dro til positiv el test, så blir en spennende uke frem mot ikm :-) Har ei jente som blir 2 år i mars, og med henne ble jeg også gravid på første pp. Det samme ble jeg i august etter p-pilleslutt men mistet desverre i en SA. Etter SA`en har vi forsøkt iherdig men uten å lykkes...så håper solvipect kanskje kan gjøre susen :-) Lykke til!!
TogT Skrevet 10. februar 2009 #10 Skrevet 10. februar 2009 Hei dere Jeg er også ny her og lei meg i dag. Ikm på søndag og i går kveld kom TR. Søren og... Nå er gått to år og selv om jeg bestemte meg for å droppe denne "besettelsen" med å være her inne og lese på forumet, bare slappe av liksom, er jeg underlig nok her i dag også. Neste ikm er 9.3, uke 11, og nedtellingen er i gang... puh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå