Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Nå begynner jeg å bli lei!! Jeg er ikke av de som klager lett, jeg gjør det jeg må gjøre og holder ut, men nå begynner det å tære på her. Jenta mi er 8år og faren hennes har stilt opp når det har passet han hele livet hennes, de første åra betalte han heller ikke bidrag. I fjor høst hadde han henne 3-4 netter. Og nå kommer han plutselig å vil ha fast samvær, masse. Jeg sa nei, men vi kan begynne forsiktig, du får en helg i mnd + at du kan stille opp i det dagliget, være med på fritidsaktiviteter o.l. Da klikka det for han, han skulle ikke samarbeide og jeg skulle i hvertfall ikke bestemme over datteren vår, selv om jeg har måttet oppdra henne alene i 8år. Så nå har han ringt advokat, og truer med rettsak.. Og datteren min bare rister på hodet, hun syns det er dypt urettferdig at pappa kan gjøre som han vil og ikke en gang tenker på hva hu vil. ÅH! Jeg kunne skrivd så masse mer, men jeg måtte i hvertfall få ut litt. Hva kan jeg gjøre???
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Dette kan han ikke gjøre. Kontankt familievernkontoret, der får dere hjelp. Alt samvær skal være til det beste for barnet, og det er ikke slike bråe overganger.. Det må skje gradvis, slik som du sier, og når det har fungert en god stund, da kan det bli snakk om noe mer, fast. Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Takk for det! Ja var det jeg også mente, men han forstår det ikke. Jeg ringte familievernkontoret, og de skulle ringe meg i morgen for samtale over tlf. Off, blir helt kvalm jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå