Bring_it_on!!:)) Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Har aldri smurt mini i ansiktet eller resten av kroppen faktisk.. Gjorde det vel helt i begynnelsen litt av og til.. Men etter han ble året har jeg faktisk aldri smurt han med noe.. Han har vel kanskje bare veldig sterk hud.. Aldri vært tørr eller sår i huden.. Selv i 15 minus så har han ikke antydning til tørr hud etter utelek.. Roser i kinnene.., men det er jo normalt.. =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Nei, aldri i ansiktet. Stumpene har til nød fått potetmel ) Men jeg bruker sjelden ting i fjeset selv, aldri fuktighetskrem eller noe slikt..
It's all about me Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Da regner jeg med at det er kuldekrem du snakker om. For solkremen bør jo alle ha uansett hvor sterk hud en har.
Mamman til AM&JS Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Bruker krem på alle mine jeg...atopisk eksem....så Aderma og A-creme brukes flittig her..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2009 Mener vanlig fuktighetskrem og kuldekrem.., men ikke overhysterisk med solkrem heller nei.. Har selvfølgelig smurt han med solkrem tidvis .., men ikke hver dag på sommeren det heller.. Han har forsåvidt aldri vært brent..
Marge Simpsons Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 har brukt solkrem om sommeren. Bader han i baby olje når han er SKITTEN. Brukte litt sink salve i rompa når han var sår. Forskjell på bruk og missbruk mener jeg...
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Smører litt når småen blir tørr, men ikke noe fast.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 Når en er tørr på hender og ansikt synes jeg nesten at en må smøre de. Men bruker bare a-creme og det funker på det meste...
☆Anonymia☆ Skrevet 9. februar 2009 #9 Skrevet 9. februar 2009 Bruker heller aldri noe krem på min lille.. Han er snart 2 år og har aldri hatt behov for noe smøring,utenom solkrem på sommeren da...
bever Skrevet 9. februar 2009 #10 Skrevet 9. februar 2009 Smører aldri datteren min heller, 6 år. Litt på leppene innimellom, fæl til å slikke seg når det er kaldt. Glemmer innimellom solkrem også, hun har flott brun hud som tåler mye sol, så jeg glemmer det rett og slett. Og jeg, som er lyyyyyyyyserosa! (Når jeg er "brun"...)
Yo&La+spire Skrevet 9. februar 2009 #11 Skrevet 9. februar 2009 Smører ikke jenta mi eg heller....brukte solkrem når vi var i sør-amerika i sommer da, men her i norge har vi ikke gjort det.
tre små... Skrevet 9. februar 2009 #12 Skrevet 9. februar 2009 det er jo bra hvis du slipper å smøre han. er jo bra om de har "sterk" hud. mine barn har nok arvet min sensitive hud. tåler ikke parfyme eller sånn.. bruker minimalt med såpe.. da uten parfyme og de blir fort tørre.. spesielt minste. største har blitt bedre faktisk og smører da så lite som mulig.. tror ikke det er lurt å smøre hvis det ikke er behov for det! men miste blir utrolig tørr.. så må smøre med akrem og til og med locobase på enkelte områder... det er heldigvis mest på vinteren.. resten av året så er det lite smøring:)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 9. februar 2009 #13 Skrevet 9. februar 2009 Solkrem om sommeren ja, men smører ikke fast med fuktighetskrem el oljer. Det du tilfører kroppen utenfra vil den jo slutte å produsere selv. av og til får hun ekstremt tørr hud på ryggen (pg mye klær om vinteren?), og da smøres hun med fet krem et par dager så går det over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå