Gå til innhold

svarte søppelsekker. Driver å pakker. Trenger deres synspunkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå pakker jeg alle klær, håndklær o.l. i svarte søppelsekker.

Er det rent? Jeg mener, ville dere vasket alt opp igjen når dere skal pakke det ut. Er vel egt resirkulert plast?

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vasket det ikke på nytt igjen da vi flyttet.

Skrevet

vi har akkuart flyttet og for å spare masse jobb har jeg ikke vasket klærne etter en tur i søppelsekker... men hadde de ikke lenge oppi heller da. bare pakket ned, kjørte til nye huset og pakket opp i løpet av samme dagen. luktet ikke noe av klærne heller :)

Skrevet

Ok, takk:) Har ikke tenkt å lage merarbeid for meg selv. Så da blir det rett fra sekkene og inn i skapene;)

Skrevet

det går nok fint :) er nok styr om man skal flytte om man ikke skal vaske alt man har i tillegg :)

Skrevet

Jeg har flyttet en del ganger, og anbefaler heller gjennomsiktige søppelsekker fremfor svarte. Det blir alltid flere sekker enn man tror, og da er det VELDIG greit å slippe å åpne alle for å finne den ene tingen man leter etter.

Men skal du ha en veldig "enkel" flytting, og har oversikt til enhver tid er sikkert svarte sekker helt ok det.

Ellers har jeg aldri hatt problemer med lukt på håndklærne etc., med mindre jeg har lagret ting en _god_ stund i sekkene.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...