Tre gutter, en jente og spire Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Og alt så helt flott ut Legen mener jeg har termin 10. aug, selv tror jeg 14. aug. men får se på UL.. Snille legen, lot meg høre hjertelyden, selv om hun er i mot det før etter UL. Da kom det noen tårer. Har alltid vært på tidlig UL, men ikke denne gangen, så lurte jo veldig på om det var noen inni der.. Synes det er like stort å være gravid, selv om det faktisk er 6. gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå