Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Vi bestilte hos de igår, da vi kom hjem var den brent i kantene og det første vi så var et hår oppi. Dette var så vemmelig at vi faktisk stekte en grandiosa i stedet Sorry men jeg spiser ikke pizzan da det ligger svart langt hår oppå
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 skulle dratt tilbake med pizzaen..Huff!!!! Hår i maten er bra ekkelt!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Hadde plukket av håret, skrapt bort det brente før jeg i det hele tatt ville vurdert en grandis :-S
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 14:15 9.02.2009 Ja skulle det, men vi va dødsslitne og sultne, og tar 15 min bare å dra ned igjen Ganske så skuffa! Neste gang sjekker vi før vi drar derfra, selvom det virker teit
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Æsj, nedtur når man for en gang skyld bevilger seg take-out. Klag som F, ellers vil du angre senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå