Mille** Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Er absolutt ikke overvektig, men veier 4-5 kilo mer enn jeg føler meg vel med, så i løpet av 5 uker skal jeg være tilbake der jeg var i høst. Føler meg veldig motivert nå, men det blir spent å se hvordan jeg føler det når helga kommer. ;o) Håper å bli kvitt sukkeravhengigheten min, for jeg er virkelig avhengig. Er sikker på at 90% av de 5 kilo jeg har fått ekstra skyldes godis og potetgull. Men nå er det nok, jeg skal "avruses"! Noen andre her som har prøvd vektklubben?
NoDoubt Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Har ikke prøvd vektklubben men jeg er nok helt lik deg. Skulle og hatt en avrusning;-) Lykke til!
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Har ikke vært innom VG sin, men har registrert meg hos Grethe Roede (ikke kurs, bare nettregistrert) så jeg kan føre dagbok og plukke opp tips på forumet Var veldig flink i starten med å følge opp der, men ble litt lei av å skrive ned hver minste lille smule jeg puttet i munnen. Fikk en slags oversikt oversikt over hvor mye kcal jeg dytter i meg og hvor mange jeg forbrenner pr dag så jeg vet hva jeg skal ungå... Sikkert mer tilrettelagt og oppfølging på VG sin når du er innmeldt Lykke til til oss alle sammen.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Jeg er også medlem av vektklubben. Men har ikke kommet igang skikkelig enda. Men satser på at det kommer nå snart. Har en del kg som jeg vil ha av! Jeg liker godt opplegget der. Får vite hva slags mat som er bra, tips til oppskrifter og middager. Sukker er også min største fiende. Elsker all mat som inneholder sukker, og kjenner sukkersuget veldg fort!! Men merker at det forsvinner mer og mer de dagene jeg klarer og være flink å spise lite men regelmessig. Og jeg ser av den mengden mat jeg kan spise hver dag, så er det gansge mye. Blir veldig mett!"
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 jeg har begynt med "kanel kosttilskudd" og gikk ned 5 kg på 1 uke:)) den stabiliserer blodsukkernivået, så du ikke føler noe behov for "å snoke" hehe
alvis Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Okey.......hvordan får mat tak i dette kaneltilskuddet? Nå blev jeg virkelig imponert. Det vil jeg også ha. Er du sikker på at du ikke slanket deg og trente masse samtidlig? Jeg har egentlig stor tro på et bra og sunt kosthold og trening. Hadde jeg bare komt meg på trening og sluttet å spise gotteri...sukk.
venter x3 Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Jeg har nettopp gått ned 9 kilo med vektklubben etter fødsel nr 2. Gikk ned 6-7 kilo etter førstemann for 3 år siden. Så på meg funker det kjempebra! (men jeg trener endel når jeg slanker meg, tror det er veldig viktig..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå