Gå til innhold

Hei Bergensjenter har noen født??


okidoki

Anbefalte innlegg

Heisann Bergensjenter:))

Jeg fikk min lille prinsesse 27 januar 12 dager før termin. Det ble keisersnitt og hun er en velskapt liten krabat. Håper vi kan ta opp tråden igjen når dere andre også har kommet dere over den verste ammetåken haha...

Hele hverdagen er nå snudd på hodet, men vi koser oss. Selvfølgelig er det sååå mange spørsmål om det ene og det andre som dukker opp.. har jo ikke gjort dette før og det finnes så mange kjerringråd som heller gjør det til en jungel der ute.

Vi må holde kontakt jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sann!

Gratulerer med en liten prinsesse!

Jeg har ikke født ennå, men har 14 dager igjen til termin ennå....

Jeg begynner å bli sånn passe lei - så jeg gleder meg til han kommer ut!

 

Jeg vet at da har 4 av 6 jenter født - som var på treffet sist! Så de fleste kom jo lenge før tiden!

(Må vel gå to uker over jeg da!)

Vi snakkes!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg går fortsatt også å venter. 2 uker til min termin også :-)

 

VenterTheodor: er d førstemann du venter på? Jeg venter min 2...

 

Vi har satt opp et nytt treff 25 februar om du ønsker å joine oss da...

Tror ikke jeg får før termin denne gangen heller...

Blir nok Mars Mamma igjen som jeg var for 3 år siden.

 

Lykke til i allefall! Kanskje vi treffes i korridoren på Haukeland.. hehe..

 

Termin 28 februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg venter mitt første barn ja. Har termin 25. februar så jeg vet ikke om jeg kommer den dagen! :)

Mulig jeg går over tiden, men med bekkenløsningen min er det ikke langt jeg går om dagene.

(enda mindre på all snøen!) Etter flere mnd med gal belastning i ryggen har jeg fått vondt der også - så nå kan gutten godt komme:)

 

Jeg så dere hadde treff på onsdag - men som sagt er ikke formen så bra og da blir det ikke til at jeg går! Går kun på besøk til venner hvor jeg kan parkere rett utenfor:)

 

Men vi håper at alt dette blir mye bedre når babyen kommer ut! Da kan vi gå på cafe hele tiden:)

 

M

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også født ja. 15 dager før tiden den 22.01. har dere hatt treff igjen? har ikke vært inne her på en stund... blir gjerne med på et treff snart, så morsomt når så mange har født før tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjempekjekt med et treff. Hvor skal vi treffes... jeg er i fullstendig ammetåke for tiden, men skal prøve å stille opp. Er ikke oppegående før i 13 tiden da jeg er blitt melkefabrikk haha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...