Gå til innhold

magemagemage! :) sammenligne? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil se på magen min?:D hehe!

Eeeendeli begynner det å vises.. !

Noen som ser om dette er mest gutte eller jente mage? Vi vet ikke selv enda, men veeeldig nysgjerrige :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Fin mage; tipper jente jeg;) når har du termin? har lagt ut noen magebilder jeg å;)

Skrevet

det var en fin mage! :D er ikke så flink me det der jente/guttemage men ser mest ut som jentemage! jeg har liten gutt i magen min, du kan jo sammenligne med mitt bilde? :)

Skrevet

Takk :)

Får ikke til å se bildet ditt smiley??

Skrevet

Hei Cathy!

Har termin 4 juli:) Enn du?

Du hadde en fin mage også! Vet du hva det blir?=)

Skrevet

fin mage :D tror du skal ha jente :)

skal ha gutt jeg kan se bildene min på profilen min :D

Skrevet

nå skal du klare å se bilde på profilen min ;) tror jeg ;P hehe

Skrevet

Så fin mage du har, Bella85t!!! :) Har lagt ut noen bilder selv.. Føler meg stooooor allerede..

Skrevet

Fiiine mager dere har :D

Ser ut som om guttemagen kanskje er litt spissere? Er litt vanskelig å si egentlig..herlig når det begynner å vises jah:D

Skrevet

oooooi du var stor vennendin!!! Det var helt vanvittig:):) er det to inni der eller? jeg er 20 uker og har nesten INGENting. Og jeg er 2 gangs jeg og. Med første var jeg også veldig stor på den tid. :)

Skrevet

Fine mager på dere. Jeg har også lagt ut et fra uke 17., aner ikke hvor stor mage som er "normalt".

Skrevet

Har ikke vært på ul enda.. Men skal til jordmor på Onsdag.. Så blir spennende å høre hva hun har å si... :)

Skrevet

jeg har oxo lagt ut mage bilder på siden min! vi venter en liten gutt, og magen sitter ganske lavt nede samtidig som at den er både spiss og rund.. mange som trodde d skulle bli jente, men vart nok en liten guttebass ja!! ;)

få høre hva dere syns om "bolla" mi da damer..!? ;o)

Skrevet

Så fine mager dere har:-D

Jeg vil å ha!!!!

Er vel ikke sååå lenge til nå da, haper det kommer en liten kul innen et par ukers tid;) Nå ser jeg bare litt feit(oppblåst) ut om kveldene..hehe

Skrevet

Hei! jeg har termin 10 juni, vi får en gutt:)

Skrevet

ja d begynner og bli størrelse på deg nå "kjukkebolla"!! ;o) vi må se og få til et kafe besøk altså!!!!!

syns vi har ganske så snertene, fine mager alle mann her j damer!! ;o)

detta kommer seg bra vøtt!! ;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...