Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er hjemme med omgangssyke i dag, og det er min første sykedag noensinne (har vært hjemme med barn flere ganger). Jeg ringte inn til sekretæren til sjefen min og lurte på om jeg kan gå på jobb i morgen hvis jeg føler meg bra, og hun svarte at det var helt opp til meg selv. Men jeg begynte å lure på om hun har rett i dette? Jeg jobber _veldig_ tett innpå pasientene, og selv om vi følger strikte hygieneregimer, er det vel en fare for smitte siden omgangssyken er så smittsom?
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Der jeg jobber er det 48 timers karantene etter siste oppkaste ller diare...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Det høres jo veldig fornuftig ut synes jeg. Hadde vært skeptisk selv dersom jeg hadde visst at behandleren min hadde kastet opp for mindre enn et døgn siden...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 De fleste praktiserer vel 48 timers karantene ja. Men det er jo ikke alle arbeidere som er like ærlige da og går på jobb likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå