2prinsesserogbim Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Hadde min første kontroll i dag 10+5... Einaste eg gjor på heile kontrollen var å ta blodprøver og måle blodtrykk... Var faktisk innmari skuffa, fylte ikkje ut papirene ein gang:( Eg så hadde gledd meg så masse te å komme i gang med kontrollene.. Nå må eg vente til 3 mars for å fylle ut papirene og sånn... Viss ikkje kontrollen blir bra nok neste gang så tar eg alle de andre hos jordmor.... Full av hormoner vil eg nesten gråte for eg vart så lei meg... Kanskje dumt av meg, men eg har sett frem til denne kontrollen så lenge og så blei det nesten ingen kontroll ein gang:(
Suprise! Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Hei! Synd du ble så skuffet:( Men var du til en lege høres det ganske så normalt ut (bortsett fra at jeg ville trodd de fyllte ut papirene). Jeg har pleid å ta første kontroll hos lege,for å få papirer blodprøver ect i orden. Resten av kontrollene hos jordmor. Hun har god tid til å prate med deg om alt og ingenting. Går man til lege tror jeg det ofte dreier seg om det høys nødvendige ,desverre.
2prinsesserogbim Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2009 Etter neste time da han skal fylle ut papirer så kommer eg til å ta resten av kontrollene hos jm... Må nok innom til legen innimellom for å kontrollere blodsukkeret men da får bli da einste.. Må kontrollere da pga svangerskapsdiabetes med jenta mi..
Suprise! Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Det kan være greit å sjekke i ny og ned da ja. Men ellers så ser vel jordmor om det er utslag på sukker i urinen hver gang du er hos henne?)
*toppris* Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 jeg skal til jm og da er jeg 10+6... hun skal da måle magen:) var derfor jeg ordnet time, før 12 uker, for å se at det vokser inni der som det skal... roe meg selv ned litt etter alt som har skjedd til nå
2prinsesserogbim Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2009 Gleder meg til eg skal til jordmor:)
Spireline Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 De gjør ting så forskjellig.. Jeg gledet meg også til å gå første gang, gikk i uke 12. Og fikk da beskjed om at livmoren min var mest sannsynlig tom, at fosteret hadde sluttet å utvikle seg tidlig. En MA altså.. jeg gikk til privat UL dagen etter, og nå har jeg kommet til uke 37.. Var en liten jente der =) Jeg har stort sett gått til jordmor på kontroll!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå