Ooops I did it AGAIN Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Er sykmeldt i 50% pga bekkenplager, men håper jeg skal tilbake i full fra neste uke.. Problemet er at jeg føler meg generelt i ganske dårlig form. Jeg er sliten og trøtt hele tiden. Å skulle vakse klær eller lage middag er liksom det jeg klarer så er jeg forferdelig andpusten og har en puls som er skyhøy. Våkner også på natten eller morgenen med høy puls, i dag var den 120 da jeg våknet. Det bedret seg litt da jeg først ble sykmeldt og jeg trodde jeg bare trengte å hvile noen dager, men nå er det tilbake.. Med fare for å høres ut som jeg syter og klager vet jeg kke hva jeg skal si til legen min.. Vet jo det følger med endel plager i svangerskapet.. Og andre klarer jo å jobbe i alfall nesten til de går i perm.. Noen flere med slike problemer? Ser ikke fram til å ha det sånn og tyngre de neste 4 mnd...
Kæmma og trultene Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Hei! Du er ikke alene Jeg har vært sykmldt pga kvalme og nå bekkenplager, men skal prøve meg på 40% jobb denne uka og ut februar. Det blir deilig Er også ufattelig sliten, slækk, blir sliten av alt med bankene puls av å bære ut søpla.... Skal imrg sjekke blodtrykk og jern i blodet igjen, men til nå har alle prøver vært helt fine heldigvis. Så antakelig krever de små i megene våre ekstra mye denne perioden! Fått tips om å spise sunt, drikke masse vann, og komme meg ut i sola de dagene det er sol (om iek annet så sittepå verandaen en stund!!) Legen anbefalte tilog med solarium for å få litt vitmanier den veien, selv om jeg ikke har fulgt akkurat det rådet.... Jeg har samboer og ei jente på 2,5 som krever sitt, så det er tøft å være i den tilstanden og føle kroppen som en tung, slapp klump!! Jeg syns du skal si til legen din akkurat hva du føler. Jeg har gjort det hele veien, og skal til legen imrg for å ta prøver igjen før jeg begynner å jobbe litt på onsdag. Legen min har vær veldig grei hele veien så det er meget ulig din lege også vil være det!!! God bedring!!
Poppie Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er også kjempesliten. Er jeg litt for aktiv en dag, kan jeg bli helt totalt utmattet neste dag. Har mye mer lyst å være en sterk person som holder ut, kan jobbe 100% til jeg går ut i permisjon, takle familielivet og sønnen min med et smil i tillegg, trene, spise sunt osv osv. Men det går overhode ikke. Sånn er dessverre ikke kroppen min. Heldige de som slipper unna dette. Nå er jeg 30% sykemeldt, men får det ikke til å fungere lenger det heller. Er så sliiiiiiten. Klarer heller ikke å gjøre jobben min skikkelig når jeg er der. Så håper på 50% sykemelding nå, sånn at jeg kan ligge på sofaen 2 dager i uka og hente meg inn igjen. Hvis det er til noen trøst: Sist svangerskap ble jeg MYE bedre mot slutten! Var jo mer sliten enn normalt da også, men på et håndterbart nivå. Humøret blir jo også mye bedre da. Så jeg gleder meg til det har gått et par måneder til.
Juni prinsesse Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Hehe... Jeg kunne faktisk ha skrevet innlegget ditt selv... Nesten hvert eneste ord. Faktisk så satt jeg senest i går kveld og tenkte på det faktum at dette faktisk bare kommer til å bli tyngre... Og i tillegg så er profilen vår nesten lik... Scary... ;o) Men jeg håper å få en del hjelp av solen. Merker at jeg føler meg litt bedre de dagene solen skinner, og at jeg blir litt mer opplagt jo lengre tid det tar før solen går ned om kvelden. Vi planlegger en tur til varmere strøk om noen uker, og jeg håper det gjør susen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå