Gå til innhold

Jeg føler meg ensom....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke mange rundt meg. Ikke min familie, men hans. Jeg blir trist og lei meg når jeg ser (på facebook og andre plasser) at andre reiser på jenteturer, drar på cafe' eller kino med andre venninner, mens jeg har ingen. Jeg trudde at jeg hadde et par her, men også de har skrevet der at nå skal de ut å spise ute sammen med jentene.- men da er ikke jeg inkl. Ja jeg vet at de må da få ha andre venninner, det er ikke det. Det føles bare så sårt. Ser nå når jeg skriver her at det høres ut som jeg er patetisk og synes synd på meg selv. (Jeg gjør nok litt det. Men hvem ville ikke det? ) Men det gjør bare så vondt invendig- og jeg greier ikke å se positivt på ting. Jeg føler at jeg ikke har noe liv. Jeg har en mann og to barn som betyr alt for meg! Men jeg trenger litt til.

Av og til lurer jeg på om jeg har det sånn pga jeg er litt smålubben. Føler at jeg ikke blir respektert på jobben heller. Hva om jeg hadde vært lang, slank og vakker- ville jeg hatt det sånn da?

Sorry, alt sytet- men føler bare jeg måtte få tømme meg litt- og høre hva andre mener...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ROP ut her om noen bor på samme plass som deg,så avtaler dere og møtes..Med eller uten barn=)

Skrevet

du er ikke alene :)

jeg har også flyttet til mannens hjemsted og føler meg til tider veldig venneløs. hehe. men jeg er egentlig ikke typen til jenteturer osv så savner ikke det akkurat men det å kanskje bli inkludert litt engang i blandt liksom. eller i alle fall bli spurt slik at man føler man har muligheten til å takke nei. hehe

kan gå flere dager som bare mannen min og svigers er de eneste voksne jeg snakker med og ser. Og når jeg går på butikken alene ser jeg ingen kjente men når mannen er med er det nikking og hilsing på annenhver... kjennes litt ensomt ut ja... men men.

godt tips fra celodi :) er garantert flere i samme båt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...