Gå til innhold

Blir frustrert og forstar ingenting...??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige helg startet med blodninger, jeg trodde d var mensen men jeg kjente ikke vondt i det hele tatt og det bruker jeg aa ha hele forste dagen naar mensen starter...

jeg blodde 3 dager med rodt friskt blod, ikke overdaadig mye til aa vaere mens heller, saa stoppet d.

Fredag 6 feb, paa morgenen tok jeg en clearblue, svaaaaaaaak positiv, var saa vidt jeg skimtet den, lordag 7 feb om morgenen tok en til clearblue, denne gangen oxo svaak men streken er mye mer tydelig enn fredag, og denne gikk jeg aa kiket paa heilt til i dag og var fortsatt svaakt positiv.

Det jeg ikke forstaar er folgende: jeg tok en ny clearblue i formiddag, ikke med morgen urin da, og den blei negativ???????

Hva skjer folkens?? Jeg er saa frustrert at d halve kan vaere nok!!!!

Buuuuhuuu...... I tillegg til dette har jeg forferdelig vondt nede i korsryggen, som mistenkelig minner meg om bekkenlosning, men bare mye mye verre enn med da jeg gikk med 3. mann....

Hjelp meg noen....

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:) Vil ikke skremme deg, men jeg hadde MA med samme symptomer som du har nå...skikkelig smerter i korsryggen før jeg måtte på sykehuset. Karte nesten ikke å sitte. Ta en ultralyd hos Gyn hvis du er usikker....bedre enn å gå å bekynre seg....Håper det ordner seg:)

Skrevet

Men hvor lenge hadde du vondt i ryggen da??

Jeg fikk vondt i ryggen ca en og en halv uke etter EL?

Har gaatt med vondt i ryggen naa i snart 2 uker...

Men hvis dette har vaert en MA ville ikke den 2. testen jeg tok naa lordagen vist enda svakere??

Den paa lordag var mer tydelig enn paa fredag:)

Tusen takk forr at du orker aa svare meg:)

Skrevet

Det trenger ikke være noe i det hele tatt. Vet om flere som har hatt blødninger de tre første mnd....Hvis streken blir sterkere tyder det vel på at du er gravid:)...Noen kan kanskje få problemer med bekkenet tidlig?Jeg fikk vondt i ryggen samme dag jeg hadde vært hos gyn. og konstantert ma...sikkert kroppen som sa ifra:)

Du får tenke positivt og fortsette å teste eller dra til gyn hvis du er usikker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...