Minamariamamma Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 i dag gikk slimproppen.....masse blodlig utflod............luktet helt grusomt!!!!!!ÆSJ...ringte jordmora og hun trodde det var det var ,slimproppen...fikk beskejd om å ta kontakt igjen når jeg følte for det,,hun var hyggelig altså men jeg er så usikker her jeg sitter bor 1,5 time unna sykehuset..og har avtalt at det blir ambulanse siden jeg har hatt så raske fødsler før,,,bagen står i gangen.......det er spennede, men samtidig er jeg så redd for at det ikke skjer noe i dag..selv om jeg føler på meg at noe er på gang,.... vet at det kan ta uker og dager før noe kan skje...vet det... men slimproppen har gått samme dag som jeg har født før..... nå sitter jeg her å kjenner etter tegn...skulle vel kanskje ha spurt jordmora om hun kunne sjekka åpning så jeg vet om det noe håp for action i dag/natt.....?
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 ja kan du ikke ringe å høre da.. det skader ikke å spør da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå