Elskeråværemamma Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Forventet ikm idag og to uker siden el i morgen kveld. Testet meg (ikke morgenurin) i tolvtida idag med QR og fikk en slags skyggestrek, 10 min etter testen var tatt var streken ganske sterk (vet at en ikke skal lese av etter 10 min;). men denne skyggestreken kom nesten umiddelbart.... Noen med erfaring med dette?? En eventuell arving ble undfanget tirsdag kveld for 13 dager. ser at det helst bør ha gått 14 dager før en tester seg.... Hva tror dere???
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Hvis streken har farge, så er den positiv!
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Hei:) Jeg testet også så tidlig og fikk skyggestrek. Den ble sterkere for hver dag og jeg var gravid Det skal jo ikke bli strek der dersom du ikke har hcg i kroppen:) Du får ta en ny i morgen tidlig.. da vil du sikkert få en sterkere strek dersom du er gravid. Jeg tror du er det, jeg Et forsiktig gratulerer fra meg:-D
Elskeråværemamma Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2009 Takk for positivt svar!! )) Fikk iallefall et lite håp med den skyggestreken da.... )) Men venter fotsatt på en ekte strek!! Supert å høre at du også først fikk skyggestrek og så en tydeligere strek etterhvert som dagene gikk!! Håper den blir så sterk i morgen at jeg ikke er i tvil )
Elskeråværemamma Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2009 dytt!! Svaret mitt ble ikke registrert her hos meg........??!!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Er det no farge på streken?
trallatausa Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Leste på cb siden at skyggestreker ikke er positive streker.. Jeg hadde også en slik test, på dag 7, og var helt i hundre å mente den var pos..=) men det var bare en strek uten farge.. i samme syklus på dag 14 tok jeg en test som var positiv med en gang, så jeg vet ikke, om det betyr noe eller ikke.. =) Håper du får en sterkt pos i morgen !
Elskeråværemamma Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2009 jeg og fikk strek positiv forrige gang jeg var gravid på ikm dagen (ettermiddagstest den gang og) - så dermed ikke sååå sikker på denne testen da..... Den var tydelig rosa etter ti min, men mest bare skyggeantydning etter 2 minutt!! Prøver på ny i morgen..........
Elskeråværemamma Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2009 Skulle stå sterk positiv strek.... Litt rask her..... Forventer nå det værste, men håper på det beste siden tr ikke har kommet!!
trallatausa Skrevet 9. februar 2009 #10 Skrevet 9. februar 2009 Men den ble farget?Tror du skal bli mamma igjen jeg ...=)
Elskeråværemamma Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. februar 2009 Ja, den ble farget etter 10 minutter (rosa strek da), men ikke akkurat rosa ettr to (fem) minutter - da bare skyggeantydning til strek på en måte...
Elskeråværemamma Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 9. februar 2009 Håper du har rett da ))))
*SmurfeMamma* Skrevet 9. februar 2009 #13 Skrevet 9. februar 2009 tror QR er litt treg med å bli posetiv... jeg fikk posetiv CB da jeg var 5+1, testet så med QR da jeg var 5+4 da tok det iallefall 1 min før den ble posetiv, tok en CB i samme tisset og den bøe posetiv før kontroll streken rakk og komme... neste dag tok jeg en QR igjen, og det samme skjedde, det tok over 1 min før jeg i det hele tatt kunne skimte en strek. ta en cb i morgen, den blir posetiv med en gang viss du har fått posetiv QR:) gratulere du er gravid!!
hildri Skrevet 9. februar 2009 #14 Skrevet 9. februar 2009 fikk skyggestrek på CB lørdag, men negativ QR i dag. er 2 dager over IKM. Har lest masse om skyggestreker på CBsidene og de sier at dette kan forkomme uten at man er gravid... Jeg tror du er gravid jeg.. Hold oss oppdatert da!! jeg sitter bare å venter på postmannen som kommer med nye tester til meg.....
Elskeråværemamma Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #15 Skrevet 9. februar 2009 Håper du har rett!!!! )))) hadde vært sååå utrolig artig om det stemte nå!!! )) Får prøve QR i morgen og (har en testpinne igjen) - og ev kjøpe CB til onsdag morgen (hvis det trengs!!!!!)!! Takk for hyggelige svar!! ))
MaMia♡ Skrevet 9. februar 2009 #16 Skrevet 9. februar 2009 Forrige uke fikk jeg 3 tester med svakt positivt, først veldig svake tykke streker, så etterhvert ble de tynne tydeligere streker.. innimellom dagene fikk jeg også 2 negative tester. idag testet jeg med cb didital. der sto det ikke gravid.. Så tydeligvis kan man få svake streker og ikke være gravid.. men håper for din del at du er gravid:)) Lykke til!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. februar 2009 #17 Skrevet 9. februar 2009 Hvis eg skjønte CB rett, så skal denne "skyggestreken" de snakker om, vise allerede før en bruker testen! Så, sjekk først om dåkker ser noe strek føør dåkker tar en cb test!!! Då vil dåkker jo se forskjell på strek og strek
MaMia♡ Skrevet 9. februar 2009 #18 Skrevet 9. februar 2009 Dette gjorde jeg på alle mine tester... og jeg så ingen strek!...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. februar 2009 #19 Skrevet 9. februar 2009 Leste det på nettet her eine dagen serdu..men!! For all del...eg har ikkje verdens beste konsentrasjon for tia da......
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 10. februar 2009 #20 Skrevet 10. februar 2009 Hei Er bare spent på å høre hvordan det gikk i dag.. var det sterkere strek?
Elskeråværemamma Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #21 Skrevet 10. februar 2009 Nei, den var abolutt ikke streke (( Huff!! men fortsatt en skyggestrek da!!! Kjøpte CB digital og tok nå i ettermiddag - men neida!! IKKE GRAVID ble det på den!!! Hvis jeg bare klarer skal jeg nå vente til torsdagsmorgen med å teste - tror ikke jeg klarer det da - hihi )))) Men har snart gitt opp håper og tror at mensen har hengt seg opp pga noe annet!!! Hm....... Blir eventuelt blodprøve hos legen på torsdag!!!!!
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 10. februar 2009 #22 Skrevet 10. februar 2009 Hmm.. huffda.. får håpe den er positiv på torsdag da:) er jo ennå veldig tidlig.. hvilken tester var det du tok og fikk skyggestreker? jeg brukte billigtester fra babyplan.. strekene var veeeldig svake de første dagene..vanskelig å vente med å teste, ja..hehe Krysser fingrene her
Elskeråværemamma Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #23 Skrevet 10. februar 2009 Ja, håper neste blir positiv - uten tvil!! Var så sikker at jeg skulle få to streker i morges!!! Det var ganske kjipt å knapt få en skyggestrek en gang.... Vet ikke om det er vits å teste i morgen.... Siden to ettermiddagstester også var ganske nedslående!!! Hvor mange dager over ikm ble dine veeeeeeeldig svake streker sterke og uten tvil?? Ev tok du digital test?? Vet noen om blodprøver fjerner enhver tvil?? Det blir ev torsd el fred jeg stikker innom lege.... Takk for at du krysser fingrene, det trengs!!!! )))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå