Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Jeg har slitt psykisk i mange år, jeg har slitt med dårlig selvtillitt, sjalusi og sinne, har opplevd at min pappa har slått stemor mye da jeg var liten og han har alltid vært sjalu og hatt mye sinne i seg.Dette har gjort mye med mitt liv og jeg føler på en måte at jeg har blitt litt som han eller jeg var litt som han.Jeg har slitt med sykelig sjalusi og sinne. Jeg ble sammen med sambo for 5 år siden og vi har en sønn på 4 år sammen.Jeg ble gravid etter 3 mnd og han ville ikke ha dette barnet, men jeg klarte ikke ta abort så han godtok det tilslutt. Jeg har gått til psykolog og gruppeterapi og blitt mye bedre selv om jeg sliter med selvtillitt og negative tanker, er ikke sjalu eller sint lenger. Sambo fikk oppleve mye sinne fra meg, jeg var sykelig sjalu og lot han omtrent ikke være sammen med venner eller dra ut for å feste, jeg syntes nå i ettertid at dette har vært en syk oppførsel. Nå så føler jeg at forholdet vårt er ødelagt, han sier han ikke klarer å være seg selv pga alt som har skjedd før, syntes det er veldig trist at han føler det sånn men jeg prøver å si at jeg ikke er sånn som jeg var før. Han sier mye stygt til meg når vi krangler, han sier de såreste ting som at jeg er lik faren min, familien min er syk i hode, jeg skulle tatt abort, hore, jeg har ingenting i toppen, ingen liker meg, han hater meg og ikke elsker meg osv..Han har også kaldt datteren sin fitte og drittunge. Jeg klarer heller ikke glemme ting han har sagt tidligere om at jeg bør hoppe foran toget så han slipper meg, Fikk tilbud om å sove sammen meg på sykehuset når gutten vår ble født pga hasteks, men valgte å dra hjem fordi hunden ikke kunne være alene selv om vi hadde hundepass, dro fra oss nå på julaften pga en liten krangler og sa han ikke elsket meg, han sier han ikke har samvittighet ovenfor meg osv.. Det er så mye jeg ikke klarer å svelge, men så føler jeg også at mye er min skyld pga hvordan jeg var de første to årene i forholdet.Jeg vet ikke om dette kan rettes på for orker ikke å bli slengt mer dritt til, han gjør det også foran gutten vår men prøver å skjerpe seg. Jeg har bestilt time til meklig for jeg orker ikke mer, men han er så lei seg og vil ikke at jeg skal flytte, han mener vi kan ordne opp, jeg føler at det ikke går for det har skjedd for mye og jeg klarer ikke glemme.Det gjør ikke han heller for han bruker ting mot meg hele tiden når vi krangler, han vil ikke ha barn og det vil jeg.Han tilfredstiller meg aldri i senga selv om jeg har sagt i fra maaaange ganger. Hva bør jeg gjøre?Kan dette fikses?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Du, dette høres ikke bra ut. Du har sikkert gått allerede. Jeg synes ihvertfall at han bør flytte ut, få hjelp til å respektere andre, så kan du heller tenke på om det er liv laga seinere. Det er tydelig at han virkelig går langt for å straffe deg. Reiser fra dere på julaften, kaller opp barna for de verste ting. Virkelig umoden. Dette kan du ikke godta. Ta en pause og si at om han virkelig vil ordne dette, så får han respektere deg først, få hjelp og kunne prate til deg som han gjør med andre mennesker, før du tar ham inn igjen i varmen.
EAAT Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Jeg synes det du beskriver at far til barnet ditt har gjørt, med å ikke støtte deg og babyen 110 % etter hastekeisersnittet, i krangler dra det altfor langt med å si du skulle tatt abort etc, viser at han er syk i hodet, og at han ikke er den støtten du trenger uavhengig av din oppvekst og familiebakgrunn. Det er ikke du eller din familie sin feil at han gjør og sier slikt ! Det finnes menn som ville følt med deg når du forteller om hva du har opplevd både med faren og stemoren din, og det forholdet du har hatt til far til gutten din. Det finnes menn som aldri i sitt liv ville drømme om å stå deg i hodet med det senere i en krangel ! Men som heller ville brukt infrmasjonen til å lese hvordan du reagerer hvis ting blir vanskelig og som reagerer på det med å støtte deg og verne om deg og gutten. Slik skal det være i et forhold.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Høres ut som min eks mann. Kom deg vekk før han knekker deg helt! Du fortjener bedre enn det, det gjør alle. Han har ingen respekt for deg.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Syns du skal komme deg ut av forholdet,
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Uff, dette hørtes ikke noe særlig hyggelig ut. Ser det er en stund siden du har skrevet dette. Håper du har kommet deg bort fra ham! Det man sier kan man ikke ta tilbake, og han har sagt mye som etter min mening er utilgivelig. Føler han bryter deg mer ned enn han bygger deg opp. Håper det ordner seg for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå