Wishes* Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Tips og triks?? Er det heeelt umulig eller går greit?
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 tøtta vår blir to år nå om noen uker, og vi venter tvilliger i aug/sept, så tips hadde vært helt supert:)
B.A.T Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Hei! Det er 21 mnd mellom mine 2 jenter. Det har godt veldig fint, og de leker kjempegodt sammen nå. Også kjekt med to jenter da, for da arver minsta en god del klær. Man har gjerne litt ekstra å gjøre med to bleiebarn i ett år, og en som begynner å bli litt trassen men den tida går veldig fort....må bare nyte den mest mulig. Jeg husker det var fryktelig rart når eldstejenta mi kom og besøkte meg og babyen på sykehuset. Hun var plutselig kjempestor.... Gleder meg nå til 3mann...jentene er nå 6,5 og snart 5, og de har veldig lyst på en lillesøster/lillebror. Lykke til!
Johan Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Det blir 2,5 år mellom mine nå. Lillegutt har så vidt begynt å vise tegn til trass, så det blir veldig spennende å se hvordan han takler at det kommer en til. Og dessuten er han så utrolig avhengig av mamman sin...
ormeynglet Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Det er 21 mnd mellom mine to største jenter, de er i dag 3.5 og snart 2 år. Det har gått kjempefint, lite sjalusi og nå leker de masse sammen og er veldig glade i hverandre. Krangler selvfølgelig også en del innimellom men det går fort over. Hun på snart 2 har såvidt begynt på trassalderen og hun største er på tur ut av den, greit å slippe to i trassen samtidig. Mellom hun på snart 2 og neste er det bare 17 mnd., og mellom siste og den i magen blir det knappe 14 mnd! Det må jeg si jeg er spent på hvordan vil gå!! Men altså, to år mellom er helt optimalt syns jeg og ingenting å grue seg til:)
nr3imagen Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Det har gått kjempefint. Gutten min var 2 år når jenta kom. Nå er de snart 1 og 3 år. Har var litt sjalu de første ukene og ville sitte i fange når jeg ammet, men jenta har vært så snill og sovet masse. Så jeg har brukt mye tid på gutten. Gått ut og lekt når jenta sov osv.. Han er veldig gla i henne nå.
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Her er det 2år mellom storebror og lillesøster, og jeg synes det er helt perfekt! Han er veldig glad i henne, og hun lærer så utrolig mye av han. Han er hennes store helt her i livet. Selvfølgelig krangler de litt også, like mye hennes feil som hans;) Hun er så sta atte...hehe... Blir 2 år mellom henne og den nye babyen som er på vei også, så er litt spent på det... Føler kanskje at 3barn på 4år kan bli litt voldsomt, men gleder meg. Vi trodde ikke at prøvingen på nr.3 skulle sitte med første forsøk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå