Gå til innhold

Hva fikk dere til morsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk kake og presanger på sengen. Barna hadde laget kort i tillegg til gavene de hadde laget, fra størstjenta fikk jeg en brodering hun hadde laget og minstejenta hadde laget et fint bilde med ved, som var limet forkjellig fra naturen på , kjempefint :) Begge var sååå stolte.

I tillegg fikk jeg ett par sko som jeg har sett på i lang tid fra dem alle og blomster ;) Og så hadde de laget kake til meg !!

Kjempefornøyd med dagen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk en god klem fra begge to jeg - akkuratt det jeg ønsket meg :)

Skrevet

Jeg fikk sove til 12 og en kjempe god lunsj.:)

Skrevet

Jeg fikk ingen gave iform av fysiske ting, men med tanke på at dette er mitt første år jeg delltar i feiringen, var det en helt fantastisk dag !!

Jeg og min lille skatt var inne og koste oss hele dagen. Lekte, spiste god mat, sovnet på sofaen sammen.

Jeg kunne ikke hatt det bedre, hun er det beste som har skjedd meg !

Og på dager som igår reflekterer jeg litt ekstra over nettopp sånne ting=)

Skrevet

Jeg sov lenge, stod opp til ferdig god frokost. Fikk kake seinere på dagen, og samboer lagde god middag til meg på kvelden :) Også fikk jeg dra å ta solarium på ettermiddagen, noe jeg ble kjempefornøyd med :) Vi har litt dårlig råd så det er ikke ofte jeg får gjort det :) Kjempekoselig dag!!

Skrevet

fikk roser på fredag, for mannen var på fjelle i helga, når han kom hjem hadde han kjøpt sjokolade:)

Skrevet

Jeg fikk gavekort på fotspa på klinikk :) Er gravid i uke 36 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...