kei80 Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Nå er det 4 gang jeg har trodd jeg har vært i fødsel..Vanskelig å sammenligne med forrige fødsel som var for snart 9 år siden og da kjennete jeg kunn åpningsrier uten noe rier i forkant,hadde heller ikke kynnere.. Så når det har stått på som verts har jeg vært inne på sjekk hos føden.Men ingen åpning eller sammentrekkninger registrert,alt normalt antaglig sterke kynnere. Forskjellen i natt er at smertene lå i korsryggen og kom ikke i ett som før men med små mellomrom.Smertene kan beskrives som en blanding av luftsmerter og menssmerter..Er i uke 36.. Er det dette som kalles masserier?
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Hmmm... Ja si det... Jeg var inne for en mnd siden med mase-rier. Og da hadde jeg kramper nederst i korsryggen og trakk seg frem i lysken og ned i underlivet. Jeg (dum som jeg var) reiste ikke inn før dagen etter dette...for dette skjedde på natta... Jeg fikk panikk og vasket klær og kjkkenet i stedet for å ringe sykehuset. Men dagen etter kunne de fremdeles måle sammentrekkninger hvert 8 min, men de var ikke så sterke. Jeg kjente ikke de så veldig, men jordmor var veldig fornøyd og sa at kroppen min er i modning. Vel, dette er det jeg har opplevd...mer kan jeg ikke si... Tror det er veldig individuellt hvordan man føler det. Ei jeg kjenner hadde murringer i magen i lengre tid og endte med å føde hjemme aleine i senga si! Noen kjenner mindre enn andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå