Gå til innhold

Ålgård, sandnes, stavanger?


skilt

Anbefalte innlegg

Artig å se hvor mange vi er fra sandnes området :) Selv er jeg fra ålgård, har en gutt på 2 1/2 fra før, og har termin 25 juni, vi venter jente :) Noen med termin omtrent likt? Hadde jo vært gøy å havne på føden ilag liksom, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra Stavanger og har termin 25 juni - omtrent likt, hehe... :o) Og vi venter også en jente!

Har ikke barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se at vi er flere :) Skal bli en spennende tid fremover, vi gleder oss til lillemann skal bli storebror :-) Noen av dere som har vurdert fødeloftet? Vil dit tror jeg, men er så i tvil.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

 

Fra perifere Sandnes. Venter nr 4, og denne gangen skal jeg be om keisersnitt gitt! Stoler ikke på SUS lenger etter at de ville sende meg hjem som 3. gangs fødende med vonde rier i 2007. Jeg var angivelig ikke i aktiv fødsel i følge jordmora. 5 timer etterpå var barnet ute etter at jeg mesteparten av tiden var stuet bort på et venterom fordi jeg nektet å reise 4 mil hjem. Verste fødselen jeg har hatt uten smertelindring og med mye utrygghet og kaos. De to forrige fødslene har jeg heller ikke hatt så veldig positiv opplevelse fra, men ble i alle fall tatt mer på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får innvilga ønsket ditt da :) Kaan godt sjønne at du ikke ville reise hjem ja, 4 mil er et stykke å kjøre, og ihvertall når en sitter på med rier.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan, venter barn nr 3, ti år siden sist. Har to jenter fra før på 10 og 14. Denne gangen kommer gutten:) Bor på Ålgård og har termin 24.juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med en attpåklatt da pusemus ;-) Veldig mange fra stavanger og omegn med termin i slutten av juni her ja! Ender vel på fødestua samme kveld alle tenker jeg, hehe, hadde jo vært moro da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei poski :) Vi har jo samme termin da, jeg skal også ha jente. Hvor gammel er du, er det første barn eller? Her kommer nummer 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe morsomt når noen skriver hei poski, fant ikke på noe annet en å bruke min hund sitt navn:) Jeg er 24 år og venter den første. Godt mulig vi havner på føden på likt...jeg hadde egentlig termin 22 juni men ble satt til 25 juni på ordinær ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, skjønt å bruke hunden sitt nanv da, hehe, det husker du hvertfall :) Min egen menstermin er jo 7 juni den... Så kan jo si eg blei ein smule irritert når eg blei satt så mye som 3 uker fram..! Men men, hu komme når hu e klar for det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var jo ganske mye da, jeg har regnet ut 23 juni selv så er ikke store forskjellen. Kjenner du mye liv da? Her sparkes det mye:) Hun er veldig aktiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra å treffe såpass ja! Jeg kjenner masse liv, har kjent tydelig helt fra uke 16 her, det er så deilig med spark å livstegn :) Nå har sambo til å med begynt å kjenne liv utpå magen, det e jo ekstra gøy då..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja min mann kan også kjenne det nå, vi har til tider sett det utenpå og, veldig kjekt å se:) Jeg kjente det også veldig tidlig, rundt uke 16-17 tror jeg, men kan jo ikke si 100% at det var henne jeg kjente da siden dette er første svangerskap, men er ganske sikker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei..fra klepp her:)vi venter jente nr 5 28 juni etter min termin...6 juli e ultralydsterminen.vi er mangen som skal føde i sommer...tror d blir hekktisk på sus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei flytter til figgjo i sommer, bor i sandnes nå. venter en gutt 11 juni:) har ei jente på 3 fra før som blir ny i figgjo bhg til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen skal si ja :) fødeavdelingen på SUS får det virkelig travelt i sommer!

 

Noen av dere som har tenkt på svangerskapskurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men det kunne være at jeg ikke fikk plass. Fikk ikke gå i Sandnes siden jeg akkurat hadde flyttet fra kommunen,og det kunne være at det var fult på Ålgård til våren...så venter i spenning på svar om jeg får være med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...