Gå til innhold

Ålgård, sandnes, stavanger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, hei!

Fra perifere Sandnes. Venter nr 4, og denne gangen skal jeg be om keisersnitt gitt! Stoler ikke på SUS lenger etter at de ville sende meg hjem som 3. gangs fødende med vonde rier i 2007. Jeg var angivelig ikke i aktiv fødsel i følge jordmora. 5 timer etterpå var barnet ute etter at jeg mesteparten av tiden var stuet bort på et venterom fordi jeg nektet å reise 4 mil hjem. Verste fødselen jeg har hatt uten smertelindring og med mye utrygghet og kaos. De to forrige fødslene har jeg heller ikke hatt så veldig positiv opplevelse fra, men ble i alle fall tatt mer på alvor.

Annonse

hehe morsomt når noen skriver hei poski, fant ikke på noe annet en å bruke min hund sitt navn:) Jeg er 24 år og venter den første. Godt mulig vi havner på føden på likt...jeg hadde egentlig termin 22 juni men ble satt til 25 juni på ordinær ultralyd.

Annonse

Jaja, skjønt å bruke hunden sitt nanv da, hehe, det husker du hvertfall :) Min egen menstermin er jo 7 juni den... Så kan jo si eg blei ein smule irritert når eg blei satt så mye som 3 uker fram..! Men men, hu komme når hu e klar for det!

ja min mann kan også kjenne det nå, vi har til tider sett det utenpå og, veldig kjekt å se:) Jeg kjente det også veldig tidlig, rundt uke 16-17 tror jeg, men kan jo ikke si 100% at det var henne jeg kjente da siden dette er første svangerskap, men er ganske sikker;)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...