FraENtilTO Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 men bleier ser eg at noen anbefaler her ine til etter fødselen.. hadde ikkje det sist, men bare lurer: hvor kjøper dere det? Apotek? hva er det for noe da? Hva heter det?
Maf og lillemann Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 tror de skal ha noen svæææære bind på sykehuset! jeg tok abort for mange år siden, og da fikk jeg jeg slike bind på sykehuset- de var nesten som bleier altså! like tjukke, men vi slipper å gå med strikk rundt livet, he he =) så jeg tenkte jeg skulle hamstre litt før jeg reiser hjem fra sykehuset...he he men uansett, så har de vel sånn tena-lady greier på apoteket. går sikkert an å bestille på nett også!
beredt Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Jeg tenker også å kjøpe en slik pakke med bleier. Fødte på Ullevål i forfjor og fikk en ekstra på pasienthotellet.... Holder ikke akkurat mange timene det. Ellers brukte jeg en del Libresse night, den blålilla pakken. Eneste som funket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå