Gå til innhold

1 kontroll hos legen med gyn us

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er ny her..har termin foreløpelig 26 sept. Var på kontroll hos legen og hadde en gy undersøkelse for å kjenne på livmoren om den var forsørret. Det var den mente hun legen jeg har men var vanskelig å beregne noen ca størrelse...

Er det så bra å rote inni der så tidlig? Hvorfor er det så viktig å kjenne etter en forsørret livmor da det ikke er noe fasitsvar på størrelsene til alle kvinner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller det jeg mente var jo ikke det siste jeg skrev der...men er det vanlig at livmor er stor og ligger langt oppe nåt man er 7+4 på vei? '''''Skal ikke livmor være forsørret ved 3 mnd ca og ligge rett under navel ca???

Noen som kan svare meg??Er helt ute på vidda da legen bare sier at jeg har forsørret livmor og ikke noe mere? Anyone????

Skrevet

noen leger praktiserer gu ved første kontroll..legen min gjør det , men jeg slapp fordi jeg hadde vært hos gyn 2 uker tidligere;-)

gyn undersøkte livmorhalsen/tappen og kjente på livmora før hun tok ul...begynte å blø masse, men hun sa at det var ufarlig.

de hadde vel aldri rotet oppi der dersom det var farlig, vil jeg tro...men ubehagelig er det,ja;-)

og livmora blir forstørret allerede de første ukene;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...