Go`mamma`n... Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Jeg har vært sengeliggende siden lørdag med influensa. Har faktisk aldri hatt det før.....Kroppen verker, feber'n er høy, og nesa renner. MEN ; Hvor lenge? Blir så rastløs av å være syk. Noen som vet hvor lenge jeg må belage meg på senga?
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Det kan nok drøye ut dette, er inne i uke nr 2 jeg, er ikke sengeliggende nå men i fryktelig dårlig form, snørr, hoste, feber, skal til legen i morgen slitsomt dette her.
sjettejuli Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 jeg har ligget strak siden forrige helg, og klarer nesten ikke stå oppreist...
Go`mamma`n... Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2009 Er det noe legen kan gjøre? Antibiotika?
sjettejuli Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 du får ikke antibiotika med mindre du har en infeksjon av type lungebetennelse, f.eks. Influensaen må bare gå sin gang, den er visst sterke saker i år. Jeg klikker i alle fall snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå